Hvem er fauxpolice? Samme som fakewatchbuster? Og hvem var nå det igjen?
For mange Hopalonger på IG, så mitt brukernavn er enidgumby
Vet ikke hvem det er men anbefaler han å ta turen innom joachimblixandreassen for der er det så mye fake og løgner at det er hysterisk morsomt! Han har forøvrig blokkert meg etter at jeg busta han utallig ganger :/![]()
Ooog for å gjøre forvirringen total har jeg nå skiftet brukernavn til Filemot_
Vet ikke hvem det er men anbefaler han å ta turen innom joachimblixandreassen for der er det så mye fake og løgner at det er hysterisk morsomt! Han har forøvrig blokkert meg etter at jeg busta han utallig ganger :/![]()
Liker veldig godt når han holder opp den lusne fake AP Grand Prix RG med screenshot av en ekte med pricetag i bakgrunn... utelukkende for å skryte.. Den fake AP Montoya RG'n prøvde han også å selge for 250k-ish, men ene chrono-pusheren hadde falt av... sjeldent et godt tegn! Han klarte å selge en fake Breitling Chrono Avenger... det ble skikkelig baluba husker jeg.