Bruker du Instagram? Del brukernavn da vel!

@Aleksandermilde her.

Foreløpig ikke så mye klokkerelatert, men det kommer seg :)

Redigert av en moderator:
Liker veldig godt når han holder opp den lusne fake AP Grand Prix RG med screenshot av en ekte med pricetag i bakgrunn... utelukkende for å skryte.. Den fake AP Montoya RG'n prøvde han også å selge for 250k-ish, men ene chrono-pusheren hadde falt av... sjeldent et godt tegn! Han klarte å selge en fake Breitling Chrono Avenger... det ble skikkelig baluba husker jeg.

Vet ikke hvem det er men anbefaler han å ta turen innom joachimblixandreassen for der er det så mye fake og løgner at det er hysterisk morsomt! Han har forøvrig blokkert meg etter at jeg busta han utallig ganger :/ :mad:

Liker veldig godt når han holder opp den lusne fake AP Grand Prix RG med screenshot av en ekte med pricetag i bakgrunn... utelukkende for å skryte.. Den fake AP Montoya RG'n prøvde han også å selge for 250k-ish, men ene chrono-pusheren hadde falt av... sjeldent et godt tegn! Han klarte å selge en fake Breitling Chrono Avenger... det ble skikkelig baluba husker jeg.

Fyren er jo sprøyte gal. Vet ikke helt om jeg skal bli bekymret eller irritert over å se alt søppelet han legger ut.
I hans hode er han en ung #hunk med flere millionbiler og flere klokker til 300K++ på armen.

Om ett bilde sier mer en 1000 ord, ville nok en psykiater skrevet en doktoravhandling om denne karen sin instagram konto:rolleyes: