Bruker du Instagram? Del brukernavn da vel!

Liker veldig godt når han holder opp den lusne fake AP Grand Prix RG med screenshot av en ekte med pricetag i bakgrunn... utelukkende for å skryte.. Den fake AP Montoya RG'n prøvde han også å selge for 250k-ish, men ene chrono-pusheren hadde falt av... sjeldent et godt tegn! Han klarte å selge en fake Breitling Chrono Avenger... det ble skikkelig baluba husker jeg.


Vet ikke hvem det er men anbefaler han å ta turen innom joachimblixandreassen for der er det så mye fake og løgner at det er hysterisk morsomt! Han har forøvrig blokkert meg etter at jeg busta han utallig ganger :/ :mad:
 
Liker veldig godt når han holder opp den lusne fake AP Grand Prix RG med screenshot av en ekte med pricetag i bakgrunn... utelukkende for å skryte.. Den fake AP Montoya RG'n prøvde han også å selge for 250k-ish, men ene chrono-pusheren hadde falt av... sjeldent et godt tegn! Han klarte å selge en fake Breitling Chrono Avenger... det ble skikkelig baluba husker jeg.

Fyren er jo sprøyte gal. Vet ikke helt om jeg skal bli bekymret eller irritert over å se alt søppelet han legger ut.
I hans hode er han en ung #hunk med flere millionbiler og flere klokker til 300K++ på armen.

Om ett bilde sier mer en 1000 ord, ville nok en psykiater skrevet en doktoravhandling om denne karen sin instagram konto:rolleyes:
 
Følger nå denne joachimblixandreassen bare på gøy. Er det kum APen som er fake eller er de andre klokkene det og?

Ble en smule nervøs da jeg observerte at en jeg tidligere har gått på samme skole med meldte sin interesse for APen...

Men man kjøper vel ikke såpass dyre klokker uten papirer.
 
Følger nå denne joachimblixandreassen bare på gøy. Er det kum APen som er fake eller er de andre klokkene det og?

Ble en smule nervøs da jeg observerte at en jeg tidligere har gått på samme skole med meldte sin interesse for APen...

Men man kjøper vel ikke såpass dyre klokker uten papirer.

Tror kun han har vært innom en Breitling SA som var ekte en kort periode. Ellers er alt fake uten at jeg har studert urene hans veldig nøye.. Han har forresten blokkert meg siden jeg kommenterte litt på bildene hans. hårsår gitt:cool:

Var tydligvis fake den SA`en også....
 
Redigert:
Liker veldig godt når han holder opp den lusne fake AP Grand Prix RG med screenshot av en ekte med pricetag i bakgrunn... utelukkende for å skryte.. Den fake AP Montoya RG'n prøvde han også å selge for 250k-ish, men ene chrono-pusheren hadde falt av... sjeldent et godt tegn! Han klarte å selge en fake Breitling Chrono Avenger... det ble skikkelig baluba husker jeg.

SHIT! Var SA`en fake også?`Husker han hadde den på finn.no og gikk bare ut i fra at den var ekte! @MrK

For en tufs asså! Bilene han legger ut også, tidenes drømmer! Liker også oversettelsen av kjørelærer til engelsk "Car engineer" eller hva han har skrevet! Ikke for å mobbe kjørelærere eller noe sånn altså, men det er vell litt å ta i :)
 
Redigert av en moderator: