Bruker du Instagram? Del brukernavn da vel!

Medlem
1. des. 2010
Innlegg
2.160
Sted
Haugesund
Bruker du instagram til dine daglige WS? De gjør iallefall jeg! Del gjerne om du legger ut noe klokke snadder iblandt :)

Jeg er forresten: OlSalvesen :)
 
Ikke til WS enda, men en klokkebold her og der sniker seg med bland barnebildene

Brukernavn - shock - adamskater :)
 
Sånn, da fikset Secondman dette for meg. Regner ikke med at jeg får til dette uten hjelp, men skal gjøre et helhjertet forsøk. Har lagt inn olsalvesen og søkt allernådigst om å få følge adamskater.

Utrolig hva ungdommen finner på nå til dags...

EDIT: Mitt brukernavn er Minuttman - altså med to t'er og ingen e i minutt, ettersom noen har stjålet mitt originalnavn.
 
Jeg merker i og med slike trinn som dette hvordan "hullrommet" efter savnet etter fjesboka sakte fylles med kvalitativ ur-underholdning i form av bilder, tekst og sosialt samvær :)
 
ArthurF,

Er det noe Facebook greier? Huff og dobbeltsukk... ( <---- no offense til tråd og trådstarter! )

Noen som er på Skype? :)
 
Jeg er mye på kjøkkenet og vasker opp:p

Da vil jeg absolutt anbefale en slik en:

images


Så kan du komme deg på MySpace du også:p Det hadde vært hyggelig for Entropy, for jeg tror han er den eneste igjen der...
 
Da vil jeg absolutt anbefale en slik en:

images


Så kan du komme deg på MySpace du også:p Det hadde vært hyggelig for Entropy, for jeg tror han er den eneste igjen der...

Har en sånn men fruen produserer mer enn den har kapasitet til. I skrivende stund stekes der kylling og torsk samtidig som pizzaboller og gulrotbröd stekes i ovnen. :)
 
#trulle75
Virkelig mye snadde å se på Instagram!

Edit: og da mener jeg ur og klokker! Ikke alt det andre rare folk publiserer ;)