Bruker du Instagram? Del brukernavn da vel!

Jeg skjønner ikke en dritt av dette her men har laget en profil, og tenkte jeg skulle prøve å følge med på dette. :p

Er litt skeptisk til slike ting og en smule paranoid men det kan hende det dukker opp ett og annet bilde hos meg også.
navnet er #einsatzzeitmesser# :eek:
 
Går som "hvkon" på Instagram, følger noen herifra allerede - og legger kanskje til noen flere etterhvert :)
 
Rotet meg inn på instagram jeg og.....
Lagt til noen av dere, kommer til å legge til flere av dere fortløpende.

Brukernavnet mitt er : tudor1972
 
Nå har jeg kommet meg inn på webstagram, men gammel og treg som jeg er så må jeg spørre om enda en ting. Kan jeg legge ut bilder fra pc'n, og hvor trykker jeg såfall i webstagram for å få til dette?
 
Nå har jeg kommet meg inn på webstagram, men gammel og treg som jeg er så må jeg spørre om enda en ting. Kan jeg legge ut bilder fra pc'n, og hvor trykker jeg såfall i webstagram for å få til dette?

Nei tror nol du må ha appen for å legge ut bilder, men du kan jo "like" og browse og "follow" på webstragram. Lurer på om de har litt lite server resurser i forhold til antall brukere for det går til tider veldig tregt.
 
Da har jeg hengt meg på jeg også. Lagt til de fleste her tror jeg.
Brukernavn OsloLosen
 
fakewatchbuster-kontoen ble vel sletta av Instagram. Ble sikkert rapportert for mye :(
men finnes nå som "watchbuster" på instagram og tumblr: FakeWatchBuster