Breitling-tråden

Superocean Heritage kommer også i en reverse panda. Snop! :)

breitling-superocean-br14474.jpg

Denne er tatt fra en salgsannonse hos watches.co.uk.

Her er en til til salgs, men regn med å betale litt. Det er en LE på 1000 eksemplarer.

Etter å ha lest denne tråden og masse annen info rundt om kring, samt fått en del tilbakemeldinger i gullklokke-tråden min blir lysten stadig større og det spørs om jeg ikke ender opp med en slik:

Eneste betenkeligheten er størrelsen, men syns egentlig den passer fint på armen min :) Dessuten skal vel en såpass fin Breitling synes.

2013 Breitling Avenger Seawolf ii

Hei! Er det noen av dere som kjenner prisen på denne i Norge ?

29100 med lenke, 25750 på gummi:) Det er hvertfall det breitling.com sier.. Eller så kan du raske med deg min 2011 model mye rimeligere;)

Takker og bukker. Er i Spania, får bare opp spanske forhandlere på web. Da er den noe rimeligere her, har prutet litt :)

Nå har jeg brukt en del tid på feiren til å titte på nytt armbåndsur (til konas og ikke minst barnas store fortvilelse), jeg hadde på forhånd mest lyst på en Omega PO chrono, men forelsket meg hodestups i Superocean Heritage chrono. Breitling har vel rykte på seg til å være noe vel "flashy", men akkurat denne er herlig diskrét og har den rette størrelsen.

Jeg sitter når på Allure of the Seas og teller på knappene hvorvidt jeg skal slå til på en Breitling Superocean Heritage 46 Chrono, prisen her er $4600 (27,6k) med gummirem....eneste er at jeg helst kunne tenkt meg en stållenke til å bytte med i tillegg, problemet (eller kanskje utfordringen) er at jeg ikke har lyst på mesh-lenka, men en mer tradisjonell stållenke. Noen som har idé hva som passer?

Har ingen forslag, annet enn at ingen lenger vil "bygge rundt" kassa på uret, så vet ikke om det finnes noen alternativer på denne, annet enn mesh lenke, gummi eller skinn.

Ang pris så blir det ikke billigere enn i Norge med gummi når du har betalt mva på den.