Breitling-tråden

Med norske priser offentliggjort begynner jeg å tvile litt på at disse vil selge i antallet de potensielt kunne..

Når ble forresten 8100 $ til 108.000 norske kroner.. ? :eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Her har Breitling gjort alt riktig unntatt prisen.
108k?
Nei.:(

Når det finnes så mye annet fint der ute i segmentet 80-100k er jeg usikker på om dette blir en salgssukess.
Synes den norske veiledende prisen virker noe stiv kontra veiledende pris over dammen på 8.100 USD. Til sammenligning er veiledende pris på no-date sub henholdsvis 79.700 NOK og 7.900 USD.
 
En av få Breitling Chronomat 44 P.A.N Frecce Tricolori ( Pattuglia Acrobatica Nazionale) Limited Edition her på berget, denne finnes nå også under «marked klokker»
9B2A30FA-7C7D-4947-9AAD-CF5D22BA5AEF.jpeg
 
Med norske priser offentliggjort begynner jeg å tvile litt på at disse vil selge i antallet de potensielt kunne..

Når ble forresten 8100 $ til 108.000 norske kroner.. ? :eek:
Til den prisen tviler jeg på at det blir solgt en eneste en på det norske markedet. BB chrono sg koster til sammenligning 65k
 
Synes den nye Chronomaten er helt rå!

Kjempegod finish, historisk design, in-house kronograf og 200m ISO6425-sertifisert dykkerklokke til 8100$? Prisen for amerikanerne er spot-on etter min mening - faktisk ganske mye for pengene. Det er vi med kronen som har grunn til å grine, for øyeblikket.

Den lenken er noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Som om Breitling har laget en sporty og tøff Jubilee.
 
Redigert:
Bezelen på nye Chronomat bringer meg tilbake til tidlig 90-tallet og den fantastiske lenken til 80-tallet. Utrolig kjekt å se dem relansere den. Og nok oppgradert utgave.

Prisen? Den følger kronen. Og disse ser en uansett billigere etterhvert. Teknisk er pakken svært god.

Jeg vet om mye stål som går for 100+ ufortjent....
 
Synes Breitling gjør spennende valg her. Moderne, men retro og står for sitt eget uttrykk. Mange reagerer visstnok på prisene, men Breitling har generelt skutt i været de siste årene. Så kan man jo diskutere hvorvidt en Breitling chronograf til 100 000 eller en Submariner til 90 000 gir mest for pengene...
 
  • Liker
Reaksjoner: Gabor og Ivar
Synes Breitling gjør spennende valg her. Moderne, men retro og står for sitt eget uttrykk. Mange reagerer visstnok på prisene, men Breitling har generelt skutt i været de siste årene. Så kan man jo diskutere hvorvidt en Breitling chronograf til 100 000 eller en Submariner til 90 000 gir mest for pengene...

Godt poeng.
Men, til sammenligning er det ikke så mange Breitlingmodeller som ender opp med å bli tidløse klassikere.
 
  • Liker
Reaksjoner: hanse
Rainobwen er helt rå. Elsker at de har tatt tilbake de koko lumedottmarkørene som ser rimelig spesial ut. Regnbuefargene ser ut som Ittens fargesirkel og er bare til å spise opp! Den konkave kransen ser også helt vill ut. Rett og slett grisefin! Men prisingen til Breitling er jo helt syk. 68k for en heritage diver som tåler 100m. samtidig koster divern deres som tåler 3000m 38k veiledende.

Den nye chronomaten er jo unektelig kul, men jeg synes den forrige generasjonen er feitere. Kransen og pusherne feks. Lenka er nok veldig digg på hånden og ser fin ut.

Uansett. Hadde det ikke vært for at jeg synes at prisen er for drøy hadde jeg bestilt meg Rainbow asap.