Blancpain-tråden

60 000 :eek: da hadde jeg greid meg fint med rem ja. Betviler ikke kvaliteten et sekund, men det får være grenser.

Jeg kan ikke se for meg at noen har betalt 60’ for den. Det er bare helt absurd, og det virker som om flere synes når jeg ble tilbudt den for 48’ i første mailen, og selv dét er vanvittig...

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Vet jo at de tok en 15-16 lapper for NATO-remmen, så 60’ er vel å forvente på lenke da. Sinnsykt er det uansett, både for NATO og lenke, uansett kvalitet...

• Liker
Reaksjoner: Thom og GrimReaper
Denne får holde enn så lenge:
E9C83B97-4152-4430-9A08-AB5228EAA21A.jpeg

7108DC13-FBA1-444D-A05D-358E7E33AECC.png

Dette tror jeg må være det nærmeste jeg noensinne kommer en "keeper". :)
Klokkene er dyre, lenkene er dyre, service er faktisk ikke SÅ dyrt, men noen deler er VELDIG dyre, og service tar lang tid. Likevel synes jeg faktisk det er verdt det! Klokkene har en "X-faktor" som gjør at jeg liker de bedre enn alle mine andre klokker.
IMG_3640.jpg
IMG_3646.jpg

Noen som har forespurt tilgjengelighet på No Rad klokken fra Bjerke?
Hørte med dem også. Lite informasjon enn så lenge. De vet ikke om hvor mange de får, eller om de får noen. Men jeg har forsøkt å sikret meg "en billett" til videovisning av den hvis de får den inn. Så spent på å se om det blir noe "syning" eller kjøp... :)

• Liker
Reaksjoner: darkcho
92CF6B0B-3CC4-4005-B33A-8B26F2DDFACB.png

Mange forbinder nok bare Blancpain med Fifty Fathoms. Synd da de egentlig mest burde få cred for urverk og komplikasjonsarbeidet sitt. Forøvrig hele fundamentet ved gjenoppstandelsen på begynnelsen av 80 tallet. Utrolig mye flotte kombinasjoner.

Redigert: