Blancpain-tråden

Concept-en fikk dugg på innsiden av glasset etter en tur i fjellet. Måtte ha full service og ny skive pga oksydering. Jeg mente det burde gå på garanti, men BP mente den måtte ha fått seg en dunk på kronen og derfor ikke tett. Veldig rart synes jeg. Kan ikke skjønne at det stemmer, men kom ingen vei.
OCIII-en stoppet av og til pga viserne tok i hverandre. Ble full service på den også med nye visere, men det gikk i hvertfall på garanti :)
Ska sei, det var spesielt. Men safirbezelen på Concepten, hva er det for noe, er det fra BP og service?
 
15 mars!
Er det ikke en 40 mm «no radiation» vi kan skimte her?
Begrenset til 500 klokker.

Jeg er spent selv jeg @Sindregb - tror også på 40 mm, men lurer på om det er ocean commitment logoen de har dyttet på. Håper seff på noe annet. Gleder meg til å se :mrgreen:

96D6A500-4BB2-479A-9A4B-31B080834204.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Johan På Snippen
Digger remmen! Hvor er den kjøpt? Hva slags fabrikat?

Minns faktisk inte vart jag köpte den. Men är en vanlig tropic i gummi. Har en från kaufman till min IWC dem har en också en 20/18 jag tänkt beställa till Milspec när denna skall bytas ut.
 
  • Liker
Reaksjoner: KTS69
Hva er historien/greia/gimmicken til «no radiation»? Syntes de er råkule :cool:
 
Hvorfor må alt være limited? :(
Ja det lan en si. De klarer isåfall å holde seg relevant da. Disse 500 forsvinner fort. Slik er det hvert år.
2019 var BP sitt beste år så de har til salt i grøten. Jeg skulle ofte ønske jeg kunne slenge meg rundt når disse LEversjonene kommer. Samtidig synes jeg det er helt ok at de gjør det slik. Men så har jeg en definitiv softspot for merket da
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
HD_5008D-1130-B64A_Lifestyle_RVB_2.jpg


Vår take på nyheten :)

Fin oppsummering. Og ja mange skulle nok sett denne i flere eksemplarer men fin måte å holde seg relevant og lettvint måte å sope inn en stor sekk med penger uten å gjøre stort. Mange ønsket en 42mm kasse men sett fra BP sitt perspektiv hadde det kostet. Å pynte litt på kassetype fra 97 kommer de jevnt og trutt ut med interessante modeller de får solgt kjapt. Jeg kan leve med det.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Å reise til en Blancpain-boutiqe for å kjøpe en slik modell er jo utfordrende nå i disse dager. Har de ærede forum-medlemmer noen forslag til hvordan man kan skaffe seg en slik klokke uten å basere seg på Urmaker Bjerke?
Jeg har vært i dialog med de en ukes tid, men de virket (høflig) avvisende i mitt forsøk på å få lov til å legge igjen penger i butikken.
 
Å reise til en Blancpain-boutiqe for å kjøpe en slik modell er jo utfordrende nå i disse dager. Har de ærede forum-medlemmer noen forslag til hvordan man kan skaffe seg en slik klokke uten å basere seg på Urmaker Bjerke?
Jeg har vært i dialog med de en ukes tid, men de virket (høflig) avvisende i mitt forsøk på å få lov til å legge igjen penger i butikken.
Verden er full av BPad’er som blir glad om en ringer
 
Å reise til en Blancpain-boutiqe for å kjøpe en slik modell er jo utfordrende nå i disse dager. Har de ærede forum-medlemmer noen forslag til hvordan man kan skaffe seg en slik klokke uten å basere seg på Urmaker Bjerke?
Jeg har vært i dialog med de en ukes tid, men de virket (høflig) avvisende i mitt forsøk på å få lov til å legge igjen penger i butikken.

Att flyga ner till en boutique enbart för att hämta hem en 40mm limiterad Bp är så klart en del av upplevelsen.;) Och rekommenderas varmt.

426FB54E-F720-4A25-A982-E95256BC4F72.jpeg

96699B31-136D-410A-A252-267636E64AAD.jpeg

9BBB4FFE-F3C0-4E7F-B117-E46A464EDB1E.jpeg
 
Jeg synes denne er utrolig kul, og liker at de stadig kommer med divers i litt mer, i mine øyne, sympatiske dimensjoner. Men kommer denne kun med reimen? Jeg klarer virkelig ikke rettferdiggjøre en slik klokke og pris, levert uten lenke...Er det noe jeg ikke forstår?

Det er ikke uvanlig at FiftyFathoms kommer uten lenke. De fleste leveres faktisk med seilduk eller nato reim. «Barakuda» og nå denne kommer på gummireim.
Ønsker du å skaffe deg lenke til denne må du være forberedt på å punge ut en del tusenlapper i tillegg, de er kjent for å ha rimelig stive priser på reimer/lenker.