Blancpain-tråden

Enig. Skulle gjerne visst hvilket stål de brukte i kassen, da det også er ganske mørkt.

Det er ikke veldig stor forskjell mellom titan og stål, mtp fargen. Bildet er rappet av @halukhd på IG.

image.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsHa
Letat efter ett gummi band till min fifty en stund nu. 23/20 är inte direkt standard där ute :mad:.

Fick äntligen hem ett idag - över förväntan bra blev det! :)

Och funkar till OEM spänne

Och viklås





 
Redigert:
Letat efter ett gummi band till min fifty en stund nu. 23/20 är inte direkt standard där ute :mad:.

Fick äntligen hem ett idag - över förväntan bra blev det! :)

Och funkar till OEM spänne

Och viklås





Du skulle sagt fra, jeg har en ny, original. Med kasseholder, skruer, verktøy - ja hele pakka! Jeg slenger den etter deg for 8-10k, altså halv pris;)
 
Melder meg på her. Etter noen rolig år på klokkefronten er galskapen i gang igjen. Fikk inn en FF gjennom en byttehandel og planen var først og selge den videre ganske fort. Etter noen dager på armen ble lysten på og beholde den for stor, klokken ble trukket fra salg og blir hverdagsklokken min i tiden framover. Føler at størrelsen er perfekt og detaljene på den så jeg blir sittene og titte på den stadigvekk. Nesten så jeg sliter med og holde tritt med bilen foran når jeg står fast i kø. Eneste er at remmen kunne vært litt lengre, vurderer og få laget meg en custom-rem i skinn. Er det noen som har erfaring med rem bytter på de? Er det kun Blancpain sitt eget verktøy som fungerer, eller det mulig med noe annet?


Slenger inn et wristshoot fra kveldes fotballkamp for jr.

 
@rolf s, jeg mener å ha lest at den er skrudd med 0,9 mm umbrako. Originalsettet med verktøy og gummireim er veldig dyrt, men man kan finne de brukt til 400-600 USD. Det finnes selvfølgelig muligheter for andre reimer, og skal du ha en i skinn, ville jeg sjekket med @Olando eller @Nessuno79 i første omgang;)
 
@Thomas84 takker for svar. Skal sjekke det litt ut. Regner med at jeg ikke finner 0.9 umbraco på Biltema, men er sikkert mulig og få tak i. Har hatt litt kontakt med en dame i Nederland som lager det keg synes er veldig kule reimer på bestilling. Enda litt mer forseggjorte en de våre lokale lager.
 
Du skulle sagt fra, jeg har en ny, original. Med kasseholder, skruer, verktøy - ja hele pakka! Jeg slenger den etter deg for 8-10k, altså halv pris;)

Hehe. Jo tack - funderat på oem också. De dyker ju upp till och från. Ligger ett på TRF till 5k ish. Blir nog lite långt på min arm. Kör ju XS på sail cloth.

Men kan du tänka dig sälja bara bandet - är jag ett PM bort ;)

@rolf s 0.9 umbraco är korrekt. Du behöver 2 stk.
Stål länken är riktigt bra om du vill ha lite variation.
 
Redigert:
Litt googling viser at den størrelsen også blir brukt av på RC biler, mulig kan få det på en RC butikk også.
Er det relativt greit og få løsnet med umbraco. Det 2 skruer som sitter i en stang eller er det 1 stang med fast skruehode og en løs skrue?
 
Så länge det inte sitter med loctite ska det gå helt fint.
En skruv som fäster i genomgående stång 0.9 på bägge.
Umbraco, stång och skruvar till höger i bilden. (Gammal bild - även om tiden stämmer och man sträcker sig lång för att hjälpa på TS ;))
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsHa
@Ceramic takker så mye. Da er det samme system som på U-Boaten min, bare den har vanlig flat-trekker skruehode. Greit og ha det ryddig der man skrur opp så man ikke mister de mini skruene. Ser for meg at det er lettere med ombraco en med skrutrekker. sitter bedre i sporet, mindre sjangse for at det glipper.