Blancpain-tråden

Gledes over at jeg nå kan bidra i denne tråden med min Blancpain FF Bathyscape 38mm. Perfekt størrelse og en drøm å bære(y)
653B0710-0CAD-4E1B-971F-668606A409A4.jpeg
 
Redigert:
Vis vedlegg 267384
Bathyscaphe i titan. Igjen.. Her relanserer de altså modellen i titan. Og X-71. Blir intr

Den ser faktisk bedre ut på bildene tatt i daglys i Blancpain-bloggen enn på dette bildet, syntes ihvertfall jeg. Men har ikke sett virkelige bilder av den med X-71-lenka (eller 98S som de har valgt å kalle den nå, av en eller annen grunn :rolleyes:), så det kan jo bli noe å glede seg litt til i de allerede grå høstdagene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Blir veldig intr å få et skikkelig inntrykk av lenken på Bathyscaphekassen. Avrundet mot kantete. Enn så lenge ser det ut som x71 og nye endlinks. Spennende.
 
  • Liker
Reaksjoner: ewestre
Noen som vet hva modellen som stod utstilt på OWF med en mørkeblå/sort marmoraktig skive heter?
 
Hei. Har lurt på det samme, men ikke funnet noe info på nett verken om den eller den nye Air Command som de hadde utstilt.
 
Den er grisekul, men jeg skal totalrenovere badet og tenkte at hvis jeg unnlot å spørre om pris kunne jeg kanskje redusere fristelsen litt. Usikker på hvor bra det funker. Helt koko flott klokke.
 
  • Elsker
Reaksjoner: Chronodiver
Dette er den modellen som ble "soft launched" i september. Den ble delt ut som del av premien til hun som ble "Female Fifty Fathoms Photographer of the year" på "Ocean Photography Awards" (er vel med kobling til Blancpain´s Ocean Commitment). Det ligger en film fra 17. sept på Blanpain´s Instagram-konto med en liten snutt av klokken. Det gikk også rykter om at den kommer i både gull og stål, og at den også skulle komme i 40mm (nå har de kankje endelig hørt på "folket" og lager 40mm som ikke bare er i begrenset opplag) og skal komme i 3 farger (blå, svart og hvit skive), så det gjenstår å se hva sannheten blir til slutt...Personlig synes jeg at hvis det blir 42mm, så er det også er et meget stort fremskritt (fra 45mm) og kan være med på å sørge for at mange flere kan få en FF på håndleddet.
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf og Henrik C