Phenix
Støttemedlem
De vil vel gjøre det rett første gangenMen rart at de ser ut til å ha valgt å vente med dette til etter jul..
De vil vel gjøre det rett første gangenMen rart at de ser ut til å ha valgt å vente med dette til etter jul..
KultDette gleder jeg meg til. Noen som vet om de skal ha noen kvm satt av til dette også?
www.tidssonen.no
Jeg vet ikke om det ligger noe i dette, men skulle sende noe til Bjerke og kom inn via en bakvei til deres hjemmeside der dette står;![]()
Bransjenytt: Urmaker Bjerke satser på salg av brukte klokker
Bjerke Vintage & Pre-owned blir et trygt og forutsigbart alternativ i annenhåndsmarkedet.www.tidssonen.no
"I første omgang vil Bjerke Vintage & Pre-owned rulles ut digitalt, som en frittstående nettbutikk på Urmaker Bjerkes nettside. Fysisk visning av klokkene vil skje etter avtale, og finne sted i et eget rom i butikken i Nedre Slottsgate."
Takk for at du fortsatt ser på meg som en ung deg kompis
Noen som har forsøkt det oppgitte telefonnummeret?Jeg vet ikke om det ligger noe i dette, men skulle sende noe til Bjerke og kom inn via en bakvei til deres hjemmeside der dette står;
Vis vedlegg 225434
Det er vel et par butikker på Paleet som går ganske så dårlig, så mulig de Bjerke spiller oss et puss med Nedre Slottsgate og skal åpne på Paleet igjen. Håper virkelig at dette stemmer og at det blir et lite krypinn med Pre-owned der![]()
Det er vel heller en mangelfull oppdatering av nettsider du kom over, Bjerke hadde jo denne butikken der tidligere. Neppe lønnsomt med en ekstra husleie for bruktsalget deres.Jeg vet ikke om det ligger noe i dette, men skulle sende noe til Bjerke og kom inn via en bakvei til deres hjemmeside der dette står;
Vis vedlegg 225434
Det er vel et par butikker på Paleet som går ganske så dårlig, så mulig de Bjerke spiller oss et puss med Nedre Slottsgate og skal åpne på Paleet igjen. Håper virkelig at dette stemmer og at det blir et lite krypinn med Pre-owned der![]()
Sikkert sant det du skriver. Men tenk om...Det er vel heller en mangelfull oppdatering av nettsider du kom over, Bjerke hadde jo denne butikken der tidligere. Neppe lønnsomt med en ekstra husleie for bruktsalget deres.
Jeg syns det begynner å lukte avdeling der jeg. Var aldri noe Pre-owned der tidligere. Er vel litt for tilfeldig at en tidligere nedlagt avdeling plutselig heter Vintage &... samtidig som at nettsiden deres er ganske ny og oppdatert flere ganger etter at avdeligen på Paleet ble lagt nedKarl Johansgate 43 er i Paleet