Det værste er at de som kjøpte denne bilen ny i 2018/2019 får betalt det samme de ga for den om de selger «nå».
Hørte en som solgte sin i våres og fikk betalt 30.000 mindre enn han betalte etter 5 års eie og en del km.
Det værste er at de som kjøpte denne bilen ny i 2018/2019 får betalt det samme de ga for den om de selger «nå».
Denne du så? Kjøpt ny i Norge av Bergersen arving Petter Sundt på sekstitallet, solgt videre i 2022 av Bentley Norge for rundt kr 5 mil.Jeg spottet det jeg tror var en Anton Martin DB5 i går. Kjørte fra Skarpsno og tok av til Jar.
Strøken beige farge med DR skilter tror jeg.
Kan det stemme at det var det jeg så? Har vi noen av de i Norge????
Ja den ligner veldig! Tror den jeg så var litt lysere, men kan være foto som er mitt mørkt.Denne du så? Kjøpt ny i Norge av Bergersen arving Petter Sundt på sekstitallet, solgt videre i 2022 av Bentley Norge for rundt kr 5 mil.
Vis vedlegg 348437
Jo - hvis man mister ett eller begge skilt får man nye og ikke den gamle kombinasjonen tilbake igjen. Men på veteran biler med kun en bokstav er det mulig å søke om det gamle nummeret.Ja den ligner veldig! Tror den jeg så var litt lysere, men kan være foto som er mitt mørkt.
MEN reg nr var «vanlig» 2 bokstaver pluss 5 tall.
Det er vel ikke mulig å endre reg nr på en allerede registrert bil?
Hmm. Ja og jeg ser absolutt ingen grunn til å ønske et nytt nummer på en slik bil om det er mulig å få tilbake det gamle.Jo - hvis man mister ett eller begge skilt får man nye og ikke den gamle kombinasjonen tilbake igjen. Men på veteran biler med kun en bokstav er det mulig å søke om det gamle nummeret.
Enig. Det ville vært meget spesielt å ønske seg et nytt skilt på en sånn bil. Så jeg vil tro det er to forskjellige biler.Hmm. Ja og jeg ser absolutt ingen grunn til å ønske et nytt nummer på en slik bil om det er mulig å få tilbake det gamle.
Kanskje det var en annen bil jeg så…
Det er jo en asfalt-traktor må vite
Urus sett forfra og Renault Megane El fra siden?Lotus Eletre ser jo sprek ut.
Svære hjul og minimal klaring til kaliper.
Vis vedlegg 348717
Vis vedlegg 348718
Funky vinge
Vis vedlegg 348719