Bilspotting

Her er også en sjelden fugl - Ford OSI 60 talls med italiensk på utsiden og tysk under panseret. Sett på Autoclassico i Porto okt 2023.
8A7A83DB-4A6C-4C81-BC90-6822A0649053.jpeg
7AC63210-A06A-492F-AE6C-8BB5932645B7.jpeg

Vis vedlegg 360148
Sprekt med Robin på glatta…. men kanskje det er bedre med litt mindre grep
Reliant Robin? Det er fantastisk å se en fremdeles i bruk, spesielt om vinteren!

Edit: Var Reliant et merke som hadde norsk forhandler noen gang? Jeg vokste opp i det som heter Vestland fylke nå og jeg så aldri en Reliant når jeg var ung, og jeg var født på sekstitallet. Var de solgt i Oslo området?

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: kire
Reliant Robin? Det er fantastisk å se en fremdeles i bruk, spesielt om vinteren!

Edit: Var Reliant et merke som hadde norsk forhandler noen gang? Jeg vokste opp i det som heter Vestland fylke nå og jeg så aldri en Reliant når jeg var ung, og jeg var født på sekstitallet. Var de solgt i Oslo området?
Stemmer. Har sett denne noen ganger før, men har aldri klart å ta bilde før nå.

• Liker
Reaksjoner: Erik_SG

Husker da jeg var yngre, og var med min Far på treff i MG klubben. Det var det en som hadde en Reliant Scimitar. Dette var jo en flott bil. Glassfiberkarosseri. V6.

Selvfølgelig hørte jeg ikke med han om hvordan han fikk tak i den. Så om det fantes importør vet jeg ikke, men jeg tviler. Det er ikke mange gangene jag har sett slike.

1000012329.jpg

8

• Liker
Reaksjoner: Erik_SG og kire