Bilspotting

Spottet disse to på en liten tirsdags tur :)

Vedlegg

• IMG_0013.JPG
    IMG_0013.JPG
    123,4 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Ivar
Hvorfor skal man ha fordommer mot bygda? Hvis dette gleder dem, så hvorfor ikke?
Jeg må vel ærlig innrømme at det var vel ment som en spøk, men for all del.
Hva folk gjør på fritiden sin til ofrer jeg veldig sjelden en tanke så lenge det ikke skader noen.
Så gutta i bilde og gutter/jenter andre steder i landet må veldig gjerne få sladde rundt på ATVer eller i annet dertil egnet farkost, synes bare det var litt stereotypisk med "bygdetullingene" som rattet rundt på glatta. Ikke at det skulle være noe feil eller rart med det.

• Liker
Reaksjoner: Chalshus
Jeg bor på bygda og kjører ATV i hagen og alle andre steder hele tiden, henger på snøfreseren om vinteren og gressklipper om sommeren:):)
Gjerne med noen bakpå i rosa velourjoggings!

@Wangensten
Jeg kjører også ATV når jeg er i Elverum, men ikke i følge med åtte andre på en onsdag kveld i sentrum på vei hjem fra burger jointen, men skjønner at spøken ikke kom helt igjennom hos alle.

• Liker
Reaksjoner: komodo og Mysil
Ifølge Insignia sine facebook sider, kan vi vente oss en Aston Martin Valkyrie i Norge :)

Vedlegg

• aston-martin-red-bull-am-rb_001_01.jpg
    aston-martin-red-bull-am-rb_001_01.jpg
    46,3 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Dårlig bilde, men vanskelig å ta bilde når man snakker med facetime.
Ferrari F12 på Majorstuen i dag i 12.40.
IMG_2096.PNG

Så også en AMG GT, nye Bentley Con GT, virker som flere har tatt ut godbilen nå som solen har begynt å varme.

Redigert:
Da jeg kom ut fra jobben å fredag oppdaget jeg en uvanlig bil.
Toyota Mirai!
WP_20170317_16_24_51_Rich.jpg

WP_20170317_16_25_07_Rich.jpg

Virkelig artig å se denne bilen!
jeg har til nå bare lest om den. Bilen er stor, og bare registrert for fire. Her ligger det mye teknologi i bunnen som om noen få år vil ta mindre plass.

Virkelig flott bil!

8

Da jeg kom ut fra jobben å fredag oppdaget jeg en uvanlig bil.
Toyota Mirai!
Vis vedlegg 34033

Vis vedlegg 34034

Virkelig artig å se denne bilen!
jeg har til nå bare lest om den. Bilen er stor, og bare registrert for fire. Her ligger det mye teknologi i bunnen som om noen få år vil ta mindre plass.

Virkelig flott bil!

8

Vi har en foliert i grønn :)

Uno-X Hydrogen er joint venture av Praxair, Uno-X og NEL.

https://unox.no/hydrogen

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Vi har en foliert i grønn :)

Uno-X Hydrogen er joint venture av Praxair, Uno-X og NEL.

https://unox.no/hydrogen

Har spottet denne selv, altså Mirai - men i motsetning til den gode @Grendel fikk jeg meg mer en god latter enn noe annet.. Samtidig innser jeg jo at smak ikke akkurat er en fasitoppgave, men lurer på om dette er en god gammeldags "tapt mulighet" for Toyota til å gjøre H-bomba si litt mer sexy.

• Liker
Reaksjoner: Callahan og Grendel