Beklager kort varsel, men vil dra frem et arrangement som for meg er et av vinterens høydepunkt, og kanskje like moro som banekjøring på sommeren, og man trenger heller ikke noen spesiell bil for ha det ustyrtelig moro (selv om det kan være en fordel med gode piggdekk og bakhjulstrekk);
Kjøring på isbane, med Norsk Sportsvogn klubb NSK: Vinterweekend 12-14 februar 2026
Det er mange muligheter for isbanekjøring flere steder hver helg på vinteren, men NSK har et veldig ryddig arrangement, og ikke bare billigbiler uten skilt eller influenser-lamboer. Og ikke minst, er det trolig på norges beste isbane på Tisleia/Gol, og det ryktes om kjøring på største banen fredag.
Det er allerede i morgen torsdag/fredag som kanskje ikke passer for alle, men av den grunn tipper jeg det fortsatt er ledige plasser.
Send gjerne en PM om du tenker det er aktuelt, eller du ikke hører tilbake fra arrangør, så har jeg kontaktinfo.
Arrangør er fleksibel, så innmelding i klubben, betaling osv. tipper jeg kan ordnes på plassen.