Bilsnakk

Standarden har jeg også kjørt rikelig. Fra baksetet der altså. Går som Taxi i Oslo og Moss.
Men ingen premium følelse, og seteten er veldig middels. Stor plastfølelse og lite som inviterer til inspirasjon.
Nå har jeg bare testet 5-6 forskjellige golfer som er nyere enn 2020 modeller, men er det noen bil som har plastfølelse så er det jo Golf?

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Kjøpte en til datteren min før nyttår. Helt ok bil, men trangere enn EQB i kupeen. Pluss for hengerfeste og at den ikke er fullt så stygg som EQB.

Edit: hun kjører stort sett alene og jeg låner den når den må vaskes. Har ikke noen referanse til å stue en familie inni den men vil påstå det blir trangt. Det er ikke en romslig bil.
Takk for info,prøvde EQB tidligere iår. God plass i den.God plass til 3 i baksete.Droppet den pga manglende hengerfeste på de brukte.EQB er tøffstygg.
Litt mer elegant design på EQC

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Nå har jeg bare testet 5-6 forskjellige golfer som er nyere enn 2020 modeller, men er det noen bil som har plastfølelse så er det jo Golf?

Premium
Misforstå meg rett. Vi har 2 stk vw i familien også , og fruen er fra en vw familie. Så dei har sin hensikt , men særlig inspirerende er dei ikkje , og kjipt interiør . Ja. :)

Med andre ord, så er heller ikke folkevogn for alle ;)

• Liker
Reaksjoner: andres
Også Golf Rallye G60
1719934892124.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Maz19 og Sindregb