Blodstrupmoen
Støttemedlem
Problemet med golfene og corradoen var at på midten av 90 tallet når dei virkelig var hotte , så måtte en betale Porsche penger for en slik . Og eg oppdaga jo fort at noke Porsche var det slettes ikkje.
Golf cab kom 4 front.men bilen var golf 3Det er der en MK.4...
Golf 4 cab kom med 4'er front mens resten ble værende lik 3'ern. Så det er jo per definisjon en golf 4 på bildet selv om de ikke tok seg bryet med å endre resten av bilen. Men det var kanskje det du mente?Golf cab kom 4 front.men bilen var golf 3
Ingen av de kinesiske ihvertfall. De har for mye statssubsidier i ryggen. Og Fisker var jo meeeget smalt. Hvis et helt merke skal gå dukken på denne måten så vil jeg tro det er noe nisjete og europeisk. Vanskelig å spå. De fleste store produsentene er jo viklet inni hverandre med lisenser og eierskap på kryss og tvers, så de går nok ikke konkurs i den forstand.Hvilket bilmerke blir neste?
Vis vedlegg 373713
VW?Hvilket bilmerke blir neste?
Vis vedlegg 373713
Ingen av de kinesiske ihvertfall. De har for mye statssubsidier i ryggen. Og Fisker var jo meeeget smalt. Hvis et helt merke skal gå dukken på denne måten så vil jeg tro det er noe nisjete og europeisk. Vanskelig å spå. De fleste store produsentene er jo viklet inni hverandre med lisenser og eierskap på kryss og tvers, så de går nok ikke konkurs i den forstand.
I tillegg så har de en merkevare som er altfor sterk. De produserer jo biler som har gått ut på dato i den tredje verden enda, så de har mange ben å stå på. Det er ikke så mange år siden både boble og T2 rullet av samlebåndene i jungelen.De samarbeider jo tett med kina,så neppe
De fleste jeg kjenner som har sverget til transporter i alle år har byttet til Vito. Eller så er de alternativene du nevner som er aktuelle ja.Ja,var vel noe snakk om at transporter skulle ut og kun id buzz som stor varebil. Men blir jo trist for de som trenger nyttelast og som ikke vil lade. Da må en vel kjøre ford eller en av alliance bilene
Hos oss (et ikke unnseelig nettselskap på vestlandet) legger de om og rigger driften (inkl. feilretting) for id.buzz cargo og dens like. Hvordan de tenker dette løst når strømmen er borte i lengre perioder og man ikke får ladet, er meg et mysterium (vi har heldigvis store aggregat fremdeles..).De fleste jeg kjenner som har sverget til transporter i alle år har byttet til Vito. Eller så er de alternativene du nevner som er aktuelle ja.
Mulig buzzen slår an blant hipstere og store firmaer som leaser til ansatte. Men den dekker overhodet ikke over behovet til de som faktisk bruker det som en arbeidsplass.