Bilsnakk

1713463611684.png
 
Audi starter opp igjen med fossile motorer igjen i 2026. MB er jeg litt usikker på.
Det er forsåvidt ikke uventet, det er bare Ola Dunk som synes elbil er stas. Nedover i Europa er det knapt en radiobil å se.

For ikke å snakke om at infrastrukturen i verden på langt nær er klar for elektrifisering.

Elbil er en hype på linje med det vi så med klokker for et par år siden. Fossildrift vil få sin renessanse.

+1 på renessanse. Mitt bidrag kom forrige uke da jeg byttet ut min BMW i3s med en 911… :LOL:
 
Kan jeg tenke meg. 911 er min store drøm om bildrømmen en gang skal realiseres.

Om ikkje pengekassa er rikelig stor eller man ikkje ser mørkt på å bikke ut en italiensk v8 eller v12er så er det lite som slår 911 som en allsidig sportsbil.

Eg har 2stk 80 talls porscher og kvaliteten og ingeniørarbeidet lå den gang langt foran andre .
 
@GrimReaper , vel prisen står vel meir I stil med følelsen en får av en 930 heller en prestanda. Den er en håndfull kan du sei . Eg har en 928GT og 944T , men har vært innom nevnte 911 den gang dei var overkommelig prisa.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
@GrimReaper , vel prisen står vel meir I stil med følelsen en får av en 930 heller en prestanda. Den er en håndfull kan du sei . Eg har en 928GT og 944T , men har vært innom nevnte 911 den gang dei var overkommelig prisa.
928GT er jo absolutt ikke feil heller, den 5.0 literen ble vel i lang tid betraktet som den beste V8 noensinne laget?
 
928GT er jo absolutt ikke feil heller, den 5.0 literen ble vel i lang tid betraktet som den beste V8 noensinne laget?

Det kan godt forstås . God lyd og bra drag. Originalt med coilover og nær 50/50 vektfordeling gir særs gode kjøreegenskaper . Cruisekontroll i over 200 går også helt fint . Dogleg Manuel kasse for ekstra sportlighet.
 
Kan noen her inne være så snille å kjøpe den?

Så får jeg litt ro i hodet :LOL: