Bilsnakk

Jeg kan anbefale Honda E på det varmeste om rekkevidden holder. Det er en fantastisk morsom bil å kjøre og den har alt du kan tenke deg av moderne utstyr. Kvaliteten virker å være veldig bra og for 130k får du en lite kjørt 2020 modell. Vi kjøpte vår E i februar og det er lenge siden jeg har vært mer fornøyd med et bilkjøp.
Enig. Vi kjøpte en brukt 2022-modell, 16k km, i august. Ble noen ladestopp på vei hjem fra Oslo, men absolutt en favoritt i hverdagen.
1776022933136.png

Og så har den jo egen klokkemodell.
1776023092863.png
1776023119132.png

• Elsker
Reaksjoner: raknes og berekraft
Nye Coloradoen skjønner jeg ikke helt. Det var i alle fall før en konkurrent til Hilux, Navara, etc. Nå nærmer den seg mer og mer Silverado, og den klassen.

Amerikanerene fikk aldri til en skikkelig diesel så dei sater heller på eiendomsforvaltermakedet . Der konkurere dei med alle AT ombygde bilene , Ranger raptor og til dels en å anna som kjøper større .

Amerikanerene fikk aldri til en skikkelig diesel så dei sater heller på eiendomsforvaltermakedet . Der konkurere dei med alle AT ombygde bilene , Ranger raptor og til dels en å anna som kjøper større .
Du har helt rett. Men jeg synes jo Colorado ZR2 med litt store hjul og ekstra "plastikk" ser ganske tøff ut. Arctic Truck Hilux ser jo tøffe ut, men jeg vet ikke om jeg orker landeveiskjøring med et slikt oppsett....

Enig. Vi kjøpte en brukt 2022-modell, 16k km, i august. Ble noen ladestopp på vei hjem fra Oslo, men absolutt en favoritt i hverdagen.

Og så har den jo egen klokkemodell.
Herlig. Jeg hadde allerede fått pushen jeg trengte fra berekraft, men dette hjelper på!
Landets billigste står i nabobyen, men hadde ikke fulgt serviceintervall og er også en 2020-modell med nesten 100k på telleren. I kontakt med et par andre selgere nå.

Du har helt rett. Men jeg synes jo Colorado ZR2 med litt store hjul og ekstra "plastikk" ser ganske tøff ut. Arctic Truck Hilux ser jo tøffe ut, men jeg vet ikke om jeg orker landeveiskjøring med et slikt oppsett....
Det er jo grisetøft , men som pickup har den jo en del bakdeler slik som dårligere å kjøre ( såfremt du ikkje skal kjøre Ørken eller dakar ) og ikkje minst høyere lasteplan som gjer det vanskeliger eå få både ut og inn ting. I tillegg må en senke hengerfeste for å få flat henger . Men tøft ja .

• Liker
Reaksjoner: Consigliere