Artig innlegg.
Jeg valgte å kjøpe en 7-Serie nå med de godene det medfører. Jeg kan i tillegg til det du nevnte i innlegget ditt legge til:
- Varme i armlener i tillegg til rumpe og ratt. Fantastisk!
- Massasje i for og bakseter med varme og ventilerte setter rund baut. Samt el-seter med memory bak.
- Head up display ( helt krise å ikke ha det når man har vent seg til det.)
- Parfymert kupé med to forskjellige dufter og tre forskjellige steg på intensitet.
- Starlounge med fantastisk ambientbelysning og "stjernehimmel" i soltakene som matcher valgt farge i bilen.
- Tablet i armlenet bak så de prominente i baksetet kan styre alt av comfortfunksjoner i bilen. ( Radio, setene bak + høyre forsete, massasje, luft, varme osv samt de elektriske solgardinene i bakdøree og bakvinduet samt avblending av det bakre soltaket.
- i tillegg kan de se på navien hvis de høye herrer lurer på hvor de befinner seg ( les: datter på 16 som nå helst vil sitte bak.)
- Bakhjulsstyring som får en 5,30m lang bil til å sno seg som en golf. Latterlig god svingradius.
- Soft-close på alle dører, unødvendig men bare deilig å høre klikket i stedet for å smelle med dørene.
- Nightvision som jeg faktisk fikk erfare at har en misjon når jeg holdt på å kjøre rett i stjerten på en ganske røslig hjort i går kveld. Hadde ikke hatt nubbsjans til å se den uten der den gikk i veikanten parallelt med veien. Passasjeren fikk dokumentert:
Vis vedlegg 381710