Bil, MC og klokketreff 2016

Men kan jo alltids dukke opp med Domingoen for variasjonens del ;)
Domingoen må med. Så får du heller bare si ifra hvis du trenger en sjåfør for å få fraktet Renaulten også.

Med fare for å banne i kirka så syntes jeg det ble litt mye klokkeprat ifjor. :p Klokker vifter man jo stadig vekk, men det er ikke hver dag man kan få myst litt skikkelig på et såpass variert utvalg krembiler. Ja til mer dekksparking!

Ellers er jo AutoXo et mulig sted for utflukt. Synes stadig det står mye knask der.

• Liker
Reaksjoner: komodo
Så får du heller bare si ifra hvis du trenger en sjåfør for å få fraktet Renaulten også.

er jo synd og skam å la renaulten stå, så det kan vi nok ordne.

Med fare for å banne i kirka så syntes jeg det ble litt mye klokkeprat ifjor. :p Klokker vifter man jo stadig vekk, men det er ikke hver dag man kan få myst litt skikkelig på et såpass variert utvalg krembiler. Ja til mer dekksparking!

er alltid underernært på dekksparking, så for min del kan vi godt bruke mer tid på det i år :D

AutoXo har mye spennende å vise frem, tror også de er i ferd med å ferdigstille nye lokaler.

dsc_2446_28134.jpg

....liten teasero_O

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hei, flott initiativ!
Perfekt for meg som ikke har kjøpt klokke og sikler på mangt et urverk.
Med forbehold om tid og tålmodighet fra kone og barn, så kommer jeg med quartzur og jernhest!

NB, hvis møtet legges til Fornebu og Fonnafly fortsatt opererer ut fra sjøflyhavna kunne det kanskje arrangeres en visning e.l for de som har flyinteresse i tillegg.

• Liker
Reaksjoner: Bjarnetv og Grendel
Hei, flott initiativ!
Perfekt for meg som ikke har kjøpt klokke og sikler på mangt et urverk.
Med forbehold om tid og tålmodighet fra kone og barn, så kommer jeg med quartzur og jernhest!

NB, hvis møtet legges til Fornebu og Fonnafly fortsatt opererer ut fra sjøflyhavna kunne det kanskje arrangeres en visning e.l for de som har flyinteresse i tillegg.
Hvis det blir som i fjor har du nok å fokusere på av både ur og biler. En fin variasjon og kvalitet, kom på jernhesten og quarts, flyinteressen får du ikke tid til.
Tom

Jeg var med i fjor, og stiller med ny bil i år. Ny gammelbil, for å være eksakt. Det var utrolig hyggelig.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Hei Alle sammen!
Nå har jeg vært i dialog med en hyggelig forhandler som har lyst til å vise oss rundt; AutoXO.

Det er nødvendig med en påmelding, da han ønsker å sette frem litt drikke og slikt. I tillegg ønsker han å ha muligheten til å invitere inn til arrangementer og slikt. Derfor ønsker han en liste over navn, email og mobil. Det er jo ikke å forlange for mye, da vi får komme på besøk og se&høre fine biler.

Derfor vil jeg sette pris på å få navn, telefon og e-mail til de som blir med. Jeg sender denne listen over til AutoXO som gleder seg til å ta oss i mot!

Jeg må sette en påmeldingsfrist til 20 mai, da jeg må sende listen over til AutoXO. Dette blir veldig hyggelig!

8

Edit!
Ja; send meg en PM med informasjon som forespurt over.
Ikke skriv dette på åpne Forum!

8

Redigert: