Bil, MC og klokketreff 2016

Hvis jeg har sykkel som er kjørbar kommer jeg naturligvis.

DSC_0318%20kopi.JPG
 
Hei, flott initiativ!
Perfekt for meg som ikke har kjøpt klokke og sikler på mangt et urverk.
Med forbehold om tid og tålmodighet fra kone og barn, så kommer jeg med quartzur og jernhest!

NB, hvis møtet legges til Fornebu og Fonnafly fortsatt opererer ut fra sjøflyhavna kunne det kanskje arrangeres en visning e.l for de som har flyinteresse i tillegg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjarnetv og Grendel
Hei, flott initiativ!
Perfekt for meg som ikke har kjøpt klokke og sikler på mangt et urverk.
Med forbehold om tid og tålmodighet fra kone og barn, så kommer jeg med quartzur og jernhest!

NB, hvis møtet legges til Fornebu og Fonnafly fortsatt opererer ut fra sjøflyhavna kunne det kanskje arrangeres en visning e.l for de som har flyinteresse i tillegg.
Hvis det blir som i fjor har du nok å fokusere på av både ur og biler. En fin variasjon og kvalitet, kom på jernhesten og quarts, flyinteressen får du ikke tid til.
Tom
 
Hei Alle sammen!
Nå har jeg vært i dialog med en hyggelig forhandler som har lyst til å vise oss rundt; AutoXO.

Det er nødvendig med en påmelding, da han ønsker å sette frem litt drikke og slikt. I tillegg ønsker han å ha muligheten til å invitere inn til arrangementer og slikt. Derfor ønsker han en liste over navn, email og mobil. Det er jo ikke å forlange for mye, da vi får komme på besøk og se&høre fine biler.

Derfor vil jeg sette pris på å få navn, telefon og e-mail til de som blir med. Jeg sender denne listen over til AutoXO som gleder seg til å ta oss i mot!

Jeg må sette en påmeldingsfrist til 20 mai, da jeg må sende listen over til AutoXO. Dette blir veldig hyggelig!

8

Edit!
Ja; send meg en PM med informasjon som forespurt over.
Ikke skriv dette på åpne Forum!

8
 
Redigert:
Hvis jeg får kjøpt mc før dette, skal jeg prøve å bli med. Mulig det blir på bekostning av ei klokke, men sånn er livet
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Lenge siden jeg har vært innom sonen nå, men følger da med. Om jeg ikke er offshore og sykkelen fra 1954 er ferdig stiller jeg!

Det minte meg på at nå er det bare å ture ut i garragen og koble jording til tenningsbryter og file / tilpasse nyvulkaniserte bremsesko foran
 
Lenge siden jeg har vært innom sonen nå, men følger da med. Om jeg ikke er offshore og sykkelen fra 1954 er ferdig stiller jeg!

Det minte meg på at nå er det bare å ture ut i garragen og koble jording til tenningsbryter og file / tilpasse nyvulkaniserte bremsesko foran

Velkommen @crown guard!
Long time!

8
 
Legger inn en liten bump.
I fjor var det flere som kastet seg med etter å ha lest tråden dagen i forveien :)
Jeg reiser fra Lillehammer en gang mellom 08-09. Om det er noen som reiser fra inn mot oslo nordfra så er jeg klar for litt felleskjøring :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Session88
Takk for hyggelig treff folkens!
Fikk ikke sett på så veldig mange klokker siden jeg satt litt ute på kanten, men tok det igjen med å sikle litt ekstra på bilene.
Selv ikke lukten av smeltende plastpose på katalysatoren klarte å sette en demper på humøret ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Nicolai