Bil, MC og klokketreff 2016

Grendel

Støttemedlem
Medlem
15. jan. 2012
Innlegg
6.074
Sted
Oslo
I fjor hadde vi "Bil, MC og klokketreff".
Er det stemning for et slikt i år også?

I fjor møttes vi på Sjøflyhavna / Fornebu. Stedet var vel godt egnet og greit også i år?

Beste dato vil vel være 28 mai. (Valg ble 28 mai).

Avslutningen i fjor ble en omvisning på Autostrada. Det ville vel i år være hyggelig om vi kunne få til et annet sted?

8
 
Redigert:
Det var veldig hyggelig sist!
Jeg har gått og tenkt på om vi kanskje kunne besøke Porsche ved Ryenkrysset eller Classic Garage på Rud etterpå!

8
 
Håper jeg har mulighet, litt tidlig å si om det er andre ting som må prioriteres.. ☺


EDIT: 28.5 passer trolig dårlig for meg. 21.5. er bedre.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
forrige treff var jo veldig hyggelig, så kunne godt tenkt meg å stille opp i år også, selv om klokkeboksen er akkurat like slank som før.
Men kan jo alltids dukke opp med Domingoen for variasjonens del ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Flott initiativ. Det var jo utrolig hyggelig sist og Fornebu var topp lokasjon.
Det må bli 28. for min del.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Da booker vi for 28 mai!
Det er en god dato!

Vi bør ha litt tid før en "eventuell utflukt". Hvis vi møtes fra 11:00 og utover, så bør det gi litt tid til en prat?

8
 
Med forbehold om at kalenderen kan endre seg noe, så er jeg gjerne med i år (igjen)! Kjempehyggelig sist gang!
Forventer overflod av alle slags morsomme doninger og ur. :D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Session88 og Grendel
Men kan jo alltids dukke opp med Domingoen for variasjonens del ;)
Domingoen må med. Så får du heller bare si ifra hvis du trenger en sjåfør for å få fraktet Renaulten også.

Med fare for å banne i kirka så syntes jeg det ble litt mye klokkeprat ifjor. :p Klokker vifter man jo stadig vekk, men det er ikke hver dag man kan få myst litt skikkelig på et såpass variert utvalg krembiler. Ja til mer dekksparking!

Ellers er jo AutoXo et mulig sted for utflukt. Synes stadig det står mye knask der.
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo
Så får du heller bare si ifra hvis du trenger en sjåfør for å få fraktet Renaulten også.

er jo synd og skam å la renaulten stå, så det kan vi nok ordne.

Med fare for å banne i kirka så syntes jeg det ble litt mye klokkeprat ifjor. :p Klokker vifter man jo stadig vekk, men det er ikke hver dag man kan få myst litt skikkelig på et såpass variert utvalg krembiler. Ja til mer dekksparking!

er alltid underernært på dekksparking, så for min del kan vi godt bruke mer tid på det i år :D
 
AutoXo har mye spennende å vise frem, tror også de er i ferd med å ferdigstille nye lokaler.

dsc_2446_28134.jpg

....liten teasero_O
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel