Beskrivelser og anbefalinger prisklasse 20-30´søkes

Fin og subjektiv oppsummering :)
Jeg stusser litt på påstanden over, som jo ikke er subjektiv. Er den riktig? Jeg har ikke noe grunnlag for å påstå noe annet, men det vil overraske meg om det er riktig. Det kommer kanskje an på hvordan man definerer "klokkeverden"...?

Til den der måtte gjelde: gå for nomosen på finn eller lignende. Den er den eneste som er stilfull nok ;)
(har ingenting med annonsen å gjøre)
Godt poeng. Jeg har heller ingen fasit. På Klokkeriet er kanskje snittpris lavere enn i Dagens her. Men i alle klokkefora rundt om i verden er min oppfatning at mange er i, eller ønsker å komme til, dette segmentet. Litt av forskjellen på nerdene og en som «bare skal ha ei klokke» er villigheten til å betale litt mer. Det skjer også mye mer interessant å diskutere i dette segmentet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen
Hvis ikke dette er plagiat så er det ingenting som er det. Uten å spore av tråden så må man vel for en gangs skyld kunne kalle en spade for en spade uten å diskutere det i filler.

Ja, det er jeg enig i. Både den og 1541 som jeg faktisk eier selv, (Fikk den av en kompis som hadde mistet interessen.) er skamløse lookalikes.

Det jeg sier er at man ikke behøver å avskrive hele merket av den grunn. :)

IMG_7554.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper