Baselworld 2019 - Rykter, spekulasjoner og lanseringer

Re-issuen har noe grønnere lume ( @seikoskar ). Absolutt ikke så markant forskjell som på noen tidligere bilder.

IMG_8887.JPG
 
Noen flere enn meg som synes at Baselworld i år har vært relativt kjedelig og ingen særlige klokker som stikker seg ut?

Synes både Rolex og Tudor leverte dårlig i år, og Seiko/Grand Seiko har ikke kommet med noe ordentlig spennende de heller.

Oris, Nomos, Tag og Breitling har et og annet, men ikke noe veldig wow heller.

Det kan se ut som at Baselworld går mot en usikker fremtid. Hjelper jo heller ikke på saken at Swatch ikke er med lenger.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og EirikH
Noen flere enn meg som synes at Baselworld i år har vært relativt kjedelig og ingen særlige klokker som stikker seg ut?

Synes både Rolex og Tudor leverte dårlig i år, og Seiko/Grand Seiko har ikke kommet med noe ordentlig spennende de heller.

Oris, Nomos, Tag og Breitling har et og annet, men ikke noe veldig wow heller.

Det kan se ut som at Baselworld går mot en usikker fremtid. Hjelper jo heller ikke på saken at Swatch ikke er med lenger.
Underfuckingwhelming :confused:
Nei jeg tror vi alle sammen glemmer at Rolex er konservative, og deler ut godbitene små inkrementer.
Enig at Basel er dødsdømt. Forstår ikke hvorfor Rolex er med en gang. Klokkene deres selger jo uten at noen trenger å løfte en finger.
 
Pffff....
2500stk for en hel verden av samler fra Apocalypse Now til Hodinkee generasjonen.
Bare 4K$ og en del smuler... +moms...

Hmmm...Nei.
sheen.gif


"The 1970 Diver’s Re-Creation is a Limited Edition of 2500 pieces and because it is a special release it will be assembled by Shizukuishi Watch Studio in Japan.
Ref. SLA033 MSRP is 4,250USD..."


http://oceanictime.blogspot.com/2019/03/seiko-prospex-1970-divers-re-creation.html
SEIKO PROSPEX 1970 Diver’s Re-Creation SLA033 AKA CAPTAIN WILLARD 06 .jpg
 
Redigert:
Noen flere enn meg som synes at Baselworld i år har vært relativt kjedelig og ingen særlige klokker som stikker seg ut?

Synes både Rolex og Tudor leverte dårlig i år, og Seiko/Grand Seiko har ikke kommet med noe ordentlig spennende de heller.

Oris, Nomos, Tag og Breitling har et og annet, men ikke noe veldig wow heller.

Det kan se ut som at Baselworld går mot en usikker fremtid. Hjelper jo heller ikke på saken at Swatch ikke er med lenger.

Helt enig med deg. Jeg synes det har vært dødskjedelig. Rett og slett en gigantisk skuffelse. Får bare håpe at Swatch-gruppen har noen positive overraskelser på lager når de kommer med sine annonseringer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Furch
Gillar Aerospacen, konstigt nog det bästa jag sätt på länge! En neovintage botox klocka med lite kulör på bezelen ;) Men jag har läst att bezelen dessvärre är i mineral glas enligt Zodiacs instagram konto. Hur som helst riktigt trevlig klocka :)

Jeg dobbeltsjekker bezelen! :=)

Forøvrig enig at det er en veldig flott klokke.