Baselworld 2019 - Rykter, spekulasjoner og lanseringer

Veldig rart, er jo dukket opp diverse rykter på forum. Ny jubileums speedmaster (two tone) blant annet
Apollo 11 kommer og det er jo ingen hemmelighet siden det er 50 års jubileum i år. Klokken er fantastisk fin. Den er ganske nøytral, men har bezel i moonshine gold. Lenken er mer tro mot originalen og verket er oppgradert til Master Chronometer standard (ikke 321 verket). Prisen blir i overkant av 80.000,- og leveringer er bekreftet, så de fleste forhandlere vet hva de får. Limiteringen er 6969 eksemplarer så her har Omega vært snillere mot entusiastene slik at det skal være enklere for flere å få fatt på den.
 
Bell & Ross Bellytanker Bronze er priset i overkant høyt (ca. kr 48.000), men det er lett å sammenligne denne med Tudors nye kronograf, og da synes jeg Bell & Ross har et betydelig mindre rotete design enn den Tudor lanserte i år:

BellRoss-BR-V2-94B-1809.jpg
 
Ser ørlite bedre ut her, men langt fra bra nok. Noe bør forbli fiksjon...Vis vedlegg 138917
Vis vedlegg 138925
Burde ikke hatt snowflake.

Spørsmålet er ; er bezelkappen en del av endlink? Hvis den kan fjernes vil uret se betraktelig bedre ut.
Tudor fortjener å ikke selge en eneste P01.

Den eneste måten å nå frem til slike idioter er å "stemme" med lommeboken. De viser jo med denne at de er helt "out of touch" med fansen, så de leser neppe forumer i særlig grad. Men, de leser nok salgsrapportene sine som en sunnmøring leser kvitteringen.
Relansering av en modell som de absolutt ikke skulle ha tatt ut av gamle fotoalbum.. :eek::eek:

Alltid morsomt med dykkerur som har en GMT krans.
-Artig.. Hva slag hybrid er det?

Gjenstår å se hvor lang tid det kan ta før massen har akseptert og vendt seg til modellen.

Vis vedlegg 138928
Tudor-Black-Bay-P01-Baselworld-2019-16.jpg


Slips under the cuff :p
Dette blir kanskje ingen storselger - det er mange detaljer her som ikke faller i smak for den vanlige kjøper. Sett i lys av dette kan denne fort bli en flopp som ikke selger - og i ettertid blir en rå "Invistiring"
Jeg hadde litt fritid fra Ekebergsletta i går og stakk en tur innom Bjerke for å evt ta en titt på denne stygge andungen. De regnet med å få den i månedsskiftet aug/sep, men vedkommende jeg snakket mente de ikke hadde fått noen bestillinger på den ennå. ;)
 
Aha, spennende.
Det blir vel en tur innom for min del også, tenker jeg. :D

Tok for info.