Baselworld 2019 - Rykter, spekulasjoner og lanseringer

Tudor fortjener å ikke selge en eneste P01.

Den eneste måten å nå frem til slike idioter er å "stemme" med lommeboken. De viser jo med denne at de er helt "out of touch" med fansen, så de leser neppe forumer i særlig grad. Men, de leser nok salgsrapportene sine som en sunnmøring leser kvitteringen.
 
Det er jo en falitterklæring i seg selv. Man må begynne å modde noe som ser ut som en moddet klokke i utgangspunktet.
Ja det var ikke mitt ønske dette heller Vegard. Jeg prøver å se lyst på det.

Skal bare se det selges en håndfull før den blir discontinued. For å dobles i verdi om tyve år..

Men vil fortsatt se den på reim
 
Tudor fortjener å ikke selge en eneste P01.

Den eneste måten å nå frem til slike idioter er å "stemme" med lommeboken. De viser jo med denne at de er helt "out of touch" med fansen, så de leser neppe forumer i særlig grad. Men, de leser nok salgsrapportene sine som en sunnmøring leser kvitteringen.

Innleggene dine om P01 har vært langt mer underholdende enn selve baselworld
 
Relansering av en modell som de absolutt ikke skulle ha tatt ut av gamle fotoalbum.. :eek::eek:

Alltid morsomt med dykkerur som har en GMT krans.
-Artig.. Hva slag hybrid er det?

Gjenstår å se hvor lang tid det kan ta før massen har akseptert og vendt seg til modellen.

965DEA43-020E-47DF-A8BA-2E6D8F875A39.png
 
Ny DJ36 er ok.
Men 2019 er året der forhandlere har til annenhver tid utstilt fem stykker BBP01 i vinduet. :D
-Håper inderlig at jeg tar feil.. :rolleyes:
Håper også at nye klokke entusiaster ikke dømmer Tudor utifrå denne modellen når de går forbi utstilingsviduer..
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis