Nomos fortsetter å gå sin egen vei med denne Ahoi modellen. Jeg digger Nomos fordi de tenker anderledes og det trengs i denne bransjen. Må skaffe meg en sånn
Synes den er kul, jeg!Vis vedlegg 34616 Så jævla typisk. Jeg har ventet på denne i årevis. Når den nå endelig kommer er den limitert og noen har glemt igjen en Pokemon boks midt på skiven..
Helt enig!
Og blir det ikke også sagt at det ikke nødvendigvis er urverket som er spesielt tykt men selve kassen/konstruksjonen? Vet du @Hammerfjord?
600m WR + display back på PO gjør det nok ikke bedre...
Får ikke helt tak i poenget med splitt mellom romertall og vanlige på skiva. Er det Panerai som har noe lignende? Tanken med en graduation modell er god, men Nomos er uansett mer mot avant gard segmentet enn innsteg til mekanisk klokke tenker jeg.
Oransje Ahoi skriker sommer. Lengter dit . Og i mellomtiden Basel![]()
Holy foking moly!!!!!! Dette var ak det jeg ønsket megDenne er jo brennheit
![]()
@Kenny1000Var nedenfor Myrvoll. Husker begge navn men ikke hva som er hva.
Den nye Seiko 62MAS reissue ser fantastisk bra ut.
https://www.instagram.com/p/BR88YYQgzC6/?taken-by=wornandwound
Men, listeprisen ryktes å være 3800EUR, noe som i å fall er typisk LE-overprising, og dobbelt av hva en MM300 koster i dag... Om den er verdt det får bli opp til hver enkelt, men for min del ville jeg nok gått for MM300 til halve prisen.
De gjorde litt av det samme i 2015 da de slapp Marinemaster SBEX001 Limited Edition med hi-beat urverk, som vel kostet opp mot 70k om jeg husker rett.
Den nye Seiko 62MAS reissue ser fantastisk bra ut.
https://www.instagram.com/p/BR88YYQgzC6/
Men, listeprisen ryktes å være 3800EUR, noe som i å fall er typisk LE-overprising, og dobbelt av hva en MM300 koster i dag... Om den er verdt det får bli opp til hver enkelt, men for min del ville jeg nok gått for MM300 til halve prisen.
De gjorde litt av det samme i 2015 da de slapp Marinemaster SBEX001 Limited Edition med hi-beat urverk, som vel kostet opp mot 70k om jeg husker rett.