Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Denne var jo ganske snaisen: http://www.swisstime.ch/pgss/SwissTimeProductPdf.php?p=3194&lg=en

i_3194_1_500.jpg
 
Første Basel "tease" fra Omega så langt.

Lurer på om greia er at de kommer til å poste flere bilder hvor denne kuben sakte men sikkert faller fra hverandre og viser en ny modell inni? Min lille gjetning :D

https://instagram.com/p/0BG9HmQb5C/?modal=true

Det er nok heller kuben som etter litt mer skulpturering og noen timer et veldig varmt sted blir en keramisk klokke, tenker jeg ;)

Edit: @Kohe321, legger til et bilde her av ulike stadier i produksjonen av Lunar Dust som ble lansert på Basel i fjor. Det spennende er hvilken modell dette blir, kanskje noe annet enn Speedmaster? Og hvilken farge?
DSC_0035.jpg
 
Redigert av en moderator:
Tenker det blir Speedmaster "white side of the moon" med blå detaljer som til slutt kommer frem da. :cool:

De har jo den sorte, den grå, så den hvite er jo bare den naturlige avslutningen på sirkelen. :)
 
Tenker det blir Speedmaster "white side of the moon" med blå detaljer som til slutt kommer frem da. :cool:

De har jo den sorte, den grå, så den hvite er jo bare den naturlige avslutningen på sirkelen. :)

Eller så har de virkelig fått teken på dette og lanserer en oransje, keramisk Planet Ocean :eek:
 
Jeg vil bare notere at jeg forlengst har gitt opp håpet om en svart black bay med normal kronehals.
 
Her er en lekkasje før Basel, Tudor kommer med nytt in-house urverk med bla. silikon fjær, 70 timer gangreserve, COSC sertifikasjon og gangreserveindikator. Samtidig lekket det også en ny klokke med navnet "North Flag" som har designelementer litt i forlengelsen av Ranger, men med en litt mindre størrelse på 40mm i diameter.

Hva synes dere?

560f908350e3c3dd43501d33847799ba.jpg
 
Redigert:
Her er en lekkasje før Basel, Tudor kommer med nytt in-house urverk med bla. silikon fjær, 70 timer gangreserve, COSC sertifikasjon og gangreserveindikator. Samtidig lekket det også en ny klokke med navnet "North Flag" som har designelementer litt i forlengelsen av Ranger, men med en litt mindre størrelse på 40mm i diameter.

Hva synes dere?

560f908350e3c3dd43501d33847799ba.jpg

Jeg syns at det er drittbra at Tudor endelig kommer med noe in-house urverk.
Og til og med gang-reserve... Hvorfor ikke!
Nå er jeg litt spent på prisen...
 
Fryktelig spent på prisen på denne Tudoren med in house. Kan fort være at de priser seg ut av markedet. Snakker vi prisklasse ca 30k er det jo glimrende.
 
Fryktelig spent på prisen på denne Tudoren med in house. Kan fort være at de priser seg ut av markedet. Snakker vi prisklasse ca 30k er det jo glimrende.

Jeg tror at Tudor skal få seg alle prosjekter den design&engineering avdeling fra Rolex&Co : Nemlig det de kan "ikke tillate seg" på grunn av Rolex sin konservative bilde på markedet. Og det blir en bra sikkerhets ventil egentlig.
Men angående prispolitikk bli det sikkert det samme etter en intensive reklame kampanje som skal sette grunn til en ny Tudor bilde hos kundene.
Da blir det sikkert "rimelige" priser nå og de neste 2-3 år men vi må forvente en rask prisoppgang senere : Og en rask omdømme oppklatring selvfølgelig.
Min teori...
 
Kult at Tudor får manufaktur nå. Tviler vel også på at det blir særlig dyrt ift deres prispolitikk. Virker som de er ivrige på å holde prisnivået nede. Nå i februar justerte de vel bare 3%? Tror ikke det er mange merkene i samme priskategori som kan vise til noe lignende.

Venter i spenning :)
 
Dette er ganske kult, og klokka ser jo egentlig ut til å kunne bli noe av det Rangeren dessverre ikke ble i fjor. Er det for mye å be om med en blandings? 40mm, lenke som faktisk går inntil kassa, ranger-skriften i rødt...
 
Samtidig lekket det også en ny klokke med navnet "North Flag" som har designelementer litt i forlengelsen av Ranger, men med en litt mindre størrelse på 40mm i diameter.

Ser lovende ut. Som mange før meg her, er jeg spent på hva prisen blir for denne Tudor Explorer... :D