Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Ajajaj, mye fint som har dukket opp i dag.. Vi som skal pusse opp badet og greier..
 
Nå snakker vi!

10946611_430301577147741_1323452226_n.jpg

Den hadde funket for meg uten Snoopy og uten skriveri:(
Snoopy award for Omega sin Speedmaster Pro er bra men det er nok å vite det for min del.
Hva har alle å skrive så mye unødvendige skryt på tallskivene?
Hva må vi gjør for å få en Professional utgave i svart og hvit uten blabla?
 
Den nye Yatch-masteren til Rolex minner om noe noen som skulle etterligne en Rolex uten å bli for likt Rolex ville ha laget. Ingen umiddelbar kjærlighet.

Nye Snoopy fra Omega der i mot. Hu-hei!

(og for dem som synes Omega melker Speedmasteren, så er vel ikke det noe nytt)

(Bare i 97-98 kan man finne nesten 30 forskjellige produksjonsnummer)
 
Enda et bilde av nye 57' broadarrow. Veldig fin!

11049325_875253255830858_664643591_n.jpg



Alle nyheter avdekket nå?

Venter på ny Railmaster og Daytona jeg...

Den komplette katalogen med alle nyhetene fra alle merkene kommer vel i morgen. Jeg vet ikke om de største har vist alt nytt allerede, men om Omega sparer på litt fyrverkeri til i morgen, så er jo muligheten for en ny Railmaster ikke helt ute enda.

Tror dog ikke Rolex kommer med flere overraskelser?
 
Den hadde funket for meg uten Snoopy og uten skriveri:(
Snoopy award for Omega sin Speedmaster Pro er bra men det er nok å vite det for min del.
Hva har alle å skrive så mye unødvendige skryt på tallskivene?
Hva må vi gjør for å få en Professional utgave i svart og hvit uten blabla?

Synes faktisk at bildet av Snoopy og skriveriene var sjarmerende. Herlig at det ikke blir så seriøst alltid, denne her var bare koselig. :D
 
Liker Breitling sine nye modeller.

B55 med oppkobling til mobil, men stygg den Wifi logoen på skiven.

Galactic Unitime SleekT 3hands, veldig lekker.

Og den forbedrede SuperOcean serien, slanket og penere i mine øyne.
 
Forresten, den nye "even darker side of the moon" versjonen med mørke markører og visere var skivebom synes jeg. Mangelen på kontrast vil gjøre avlesning av tiden veldig vanskelig i alt annet en veldig godt lys. Kan se for meg å gå tur med hunden i mørketiden klokken 16:30 med denne og måtte holde armen opp mot en lyktestolpe for å se hva klokken er, for ikke å snakke om bare å sitte i en vanlig belyst stue på kvelden og måtte vinkle den mot lyset fra en lampe for å se. Ikke en god idé IMO.

x1440x810_Omega_Speedy_DSoM_HERO.jpg
 
Redigert:
Likte den nye versjonen av Maurice Lacroix Pontos Diver også :) Ser den også kom med en ganske kul nato med et slags karbon mønster. Spent på om den er i PowerLite eller PVD.

 
Redigert:
Oyster perpetual i 39mm er jo faktisk ikke helt uinteressant, da!

Jeg er ikke helt med på alle skivene, men den blå er ganske flott!
 
De prøver å få seg mer kunder ved å gi mer valg: Nothing personal, it´s just business.
Gjør de ikke alle det?


Jepp, og hadde jeg vært business ansvarlig og tester mot målgrupper sier at dette er veien å gå. Så hadde også jeg sendt ut flere Speedmaster modeller på markedet :) Mony talks !
 
Vet ikke helt hva jeg synes om den blå Pelagosen. Blått på både skive og bezel kan fort bli veldig mye. Som oftest så fungerer det best med farge på bezel og så sort/hvit skive. Må se den "på ekte" først før jeg kan gjøre meg opp en mening.
 
Likte den blå Tudoren, nå har jeg nesten bare svarte skiver i samlingen, så jeg er lett mottagelig :mrgreen: