Rimelig sikker på at det ikke blir noen "White side of the moon". I såfall er det en dameklokke.
Edit; Se der ja, tok visst feil. Hvit skinnrem <3
Edit; Se der ja, tok visst feil. Hvit skinnrem <3
Redigert:
Er redd for at den er hvit- matt hvit nemlig..
Så... mye.. hvitt...!
Denne kommer til å selge som varmt hvetebrød blant playboys i Monaco, og P. Diddy selvsagt
Men, ærlig talt, jeg synes det er noe litt... kult med den. Tror faktisk den kan se temmelig rå ut på en solbrun arm om sommeren. Utrolig frisk. Selv om den ikke er helt for meg, så ser jeg poenget.
Men, jeg håper det kommer noe nytt med Professional utgaven også. Kan enda håpe.
DSOTM > GSOTM > WSOTM
Nei. Jeg har skrevet det før: GSOTM får alle andre Speedmasters til å fremstå som Speedapprentices = GSOTM >> alle andre Speedies.
En ny Railmaster hadde vært helt fantastisk! Er vel ikke helt usannsynlig med tanke på seamaster 300 som kom ifjor, så er det vel mulig de følger i samme "bane"?
Nå har ikke jeg vært inne i denne verdenen så lenge, men av det jeg har sett så virker det på meg som at det er fryktelig overvekt på nye versjoner av Speedmaster kontra de andre modellene? - Uansett moro å lese hva alle håper og tror kommer!![]()
Håpløs den nye speedmasteren.. DSOTM var kul, GSOTM var kulere, men nå glir de over i APROO "limited edition" området med WSOTM. Forstår ikke hvorfor ingen hos Omega tenkte at dette kanskje ble litt mye av det gode. De kunne da til nøden ha lagen en ny utgave av Alaske Speedyen med litt nye hvite keramiske farger.
DSOTM, GSOTM og WSOTM... Basel 2016 = Half side of the moon?![]()