Da var Omega ferdig med kinderegget gitt...
![]()
Ikke noe vi ikke kunne se fra forrige bilde her. Men men, dette betyr jo at det kommer noe nytt på Speedmaster fronten da, og det er jo spennende.
Tipper som sagt på en hvit keramisk speedmaster "white side of the moon". Sorte subdials kunne jo bli veldig stilig, og bezelen må selvsagt også være matt sort. Eller blå?![]()
Tviler egentlig at de tenker så nøye på det, for dem holder det nok å assosiere noe med romfart og Nasa, og dermed er linjen til Speedmaster opprettet. De brukte vel bare månen som tema når de lanserte de to andre, det stemmer.
Har vanskelig med å komme på noe annet som en romdrakthjelm kan bety når det kommer fra Omega ihvertfall? Det må jo ha noe med en keramisk Speedmaster å gjøre? Hadde jo vært gøy om de lanserte noe helt nytt selvsagt!![]()
https://m.youtube.com/watch?v=HaDpPBgAdMU
Må si denne var veldig interessant. Jeg har stor sans for at store etablerte hiver seg på "smart" bølgen. Estetisk er den ikke det fineste man ser men her får man i pose og sekk synes jeg. Kred til Breitling som nå leverer klasseprodukter fra mekanisk til quartz til smart!
@Hammerfjord Om dette kan bety en hvit versjon av professional utgaven, så hadde jo det vært utrolig kult. Nå begynner jeg å håpe på en hvit speedmaster professional med pandaskive og plexi... JA!Det er nok Speedmaster basert men romdraktens hjelm peker det ut mot en Professionnal utgave: Altså godkjent for romvandring og det er er derfor jeg tenker at kassen i keramikk er usannsynlig.
@Hammerfjord Om dette kan bety en hvit versjon av professional utgaven, så hadde jo det vært utrolig kult. Nå begynner jeg å håpe på en hvit speedmaster professional med pandaskive og plexi... JA!![]()
Den ultimate måneklokken måtte være en klokke som festes på utsiden av raketten og tåler utskytning, reise i rommet og landing på jorden igjen uten å gå i stykker. Ala Rolex sin Deepsea Challenge. Det hadde vært en kul klokke og eie![]()
Rolex har ikke mer monopol på 12000m klokker heller.
Å stå utenfor en rakett gjennom krysningen av jordens atmosfære inn og ut kan ikke sammenlignes med ett slags vannfriksjon som oppleves på en Uboat eller lignende gjenstander.
Det er rett og slett en annen verden.
Rolex har ikke mer monopol på 12000m klokker heller.