Hallo.. den timeviseren ser ut som den er brukket..synes den ødelegger litt jeg.. dessuten overpriset eta??
Overpriset ETA? Nuvel... Ta en titt på Omega PO (tidligere modell), div. Breitling, IWC, etc, etc, som koster en del mer enn det også.
At da Tudor, som er et meget bra merke, tar en slik pris, ser jeg ikke på som negativt i det hele tatt![]()
Synes ikke det er noe å si på prisen på den tudoren, vis den blir reelKunne vært mye høyere og ca 20k for den er vel en ganske spiselig pris for mange..?
Overpriset ETA? Nuvel... Ta en titt på Omega PO (tidligere modell), div. Breitling, IWC, etc, etc, som koster en del mer enn det også.
At da Tudor, som er et meget bra merke, tar en slik pris, ser jeg ikke på som negativt i det hele tatt![]()
Fikk litt kriblinger for den siste Zenithen, Doublematic
Likte ikke posisjonen på datovinduet og den er sikkert minimum 48mm, men ellers fet!
Zenith har kommet med en bitteliten revolusjon i år. En serie basert på El Primeros urverk, men uten kronograf: Espada.
Den Carreraen ser meget bra ut
Men, de kunne ha droppet den limited-edition-greia.
Må si denne er ganske så lekker
![]()
![]()
![]()
Here below the retail price (in Italy, but more or less they will be the same all around the world) of the new Tudor models presented yesterday:
Tudor Black Bay (strap): 2470 € available from july
Tudor Black Bay (bracelet): 2720 € available from july
Tudor Pelagos: 3305 € available from may
Pelagos allerde fra mai! Gleder meg til unboxinger her på sonen![]()
Venter heller til juli og Black Bay.
Men jeg har blitt en snobb som synest den blir for billig! Seriøst så har jeg dårlig samvittighet for lite bruk av enkelte av mine klokker så jeg forsøker heller å spare til den ultimate i stedet for å kjøpe de som faller meg inn. Men man vet jo aldri...