BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Medlem
6. juli 2010
Innlegg
498
Sted
Oslo
Er det noen som har lest noe, eller hørt noen rykter om hva Rolex kommer med?
Det er mye rykter her og der, men er det noen rykter som virker mer troverdig enn andre?
 
Jeg elsker Sub-c, men jeg liker også alternativet 14060M representerer. Håper ikke de gjør noe med den. :)
 
Det er mye rykter her og der, men er det noen rykter som virker mer troverdig enn andre?

Skulle overraske meg om noen satt på informasjon om årets nyheter.

Ser vi på historikken til Rolex så kan vi forvente en TT Rolex Daytona med keramisk bezel, men ingenting er sikkert.

Jeg håper på en ny no-date og GMT II Pepsi, men regner ikke med at det skjer.
 
Skulle overraske meg om noen satt på informasjon om årets nyheter.

Ser vi på historikken til Rolex så kan vi forvente en TT Rolex Daytona med keramisk bezel, men ingenting er sikkert.

Jeg håper på en ny no-date og GMT II Pepsi, men regner ikke med at det skjer.

Nei, det ¨lekkes¨vel kanskje ikke som hos Apple. GMT Pepsi hadde vært topp!
 
Det kommer ganske sikkert en helgull daytona med keramisk bezel i 2012. I 2013 kommer TT daytona C, og i 2014 kommer da SS daytona C.

AW:)
 
Etter å ha tenkt meg om tipper jeg:
Sub uten dato med ceramisk bezel
TT Daytona med ceramikk
TT DJ II med jubilee lenke
 
Hve med denne ? :D :eek::eek::eek::eek:
sub_ndc.jpg


http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=213051
 

Tja....... Neeeeh..... Den ser ut som en kopi av noe så uendelig mye............................ STØRRE........................VAKRERE......................................SJELDNERE.........................................................................................

Klarer bare ikke å sette fingeren på hva det er.......................................................................
 
Kan det være mulig at de bare oppdaterer 14060m med ny lenke og lås, og lar dialen og kassen være?
Eller er det for mye å håpe på? :)
 
Kan det være mulig at de bare oppdaterer 14060m med ny lenke og lås, og lar dialen og kassen være?
Eller er det for mye å håpe på? :)

Det vil nok være helt i strid med taktikken. De fornyer jevnlig alle modellene med nye kasser. Så jeg er 99% sikker på at kommer denne i ny utgave, så er det med full pakke, ny kasse, ny lenke, ceramic, you name it :(
 
Det vil nok være helt i strid med taktikken. De fornyer jevnlig alle modellene med nye kasser. Så jeg er 99% sikker på at kommer denne i ny utgave, så er det med full pakke, ny kasse, ny lenke, ceramic, you name it :(

Du har nok rett, Kjersem..
 
Siterer dette fra Tudor-tråden, NB dette er ikke offisielt men mer eller mindre kvalifisert gjetning:

Yes, it's great for Tudor & somehow good for Rolex.
Latest news i've heard on new Rolex models are:
New Yachtmaster, Pink gold GMT & perpetual calendar like Padellone in non oyster case,
No new steel Daytona, Submariner or what so ever...

Kan jo bli spennende å se hva de kan få til av en pepetual kalender da :cool:
 
Det har lenge svirret rykte om at Rolex driver å utvikler et nytt quartz urverk eller dvs fornyelse av oysterquartzen.. Kan jo være at den gjør et inntog i år..