BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Prøvde Omega Speedmaster idag for å sjekke hvordan den satt på armen, den nye er rett og slett høyt på listen! Alltid like gøy å se damen prøve å lese på hvilke av klokkene som heter Speedmaster. jaja, man kan vel ikke vite alt heller. :)



Edit: Prøvde selvsagt gammel versjon.
 
Den Nomos'en med blå skive er bare helt nydelig!
NOMOS_4.jpg


NOMOS_5.jpg
 
Prøvde Omega Speedmaster idag for å sjekke hvordan den satt på armen, den nye er rett og slett høyt på listen! Alltid like gøy å se damen prøve å lese på hvilke av klokkene som heter Speedmaster. jaja, man kan vel ikke vite alt heller. :)



Edit: Prøvde selvsagt gammel versjon.

Tror den first in space er reduced. Greit å ta høyde for ved bestilling.
 
Tror den first in space er reduced. Greit å ta høyde for ved bestilling.

Personlig tror jeg ikke en vil legge merke til at denne er litt mindre. Tror de ekstra mm på Måneklokka kommer pga kronebeskyttelsen?
Jeg antar, (merk: jeg) at skiva og bezelen er like store.
 
Så hva synes vi egentlig om det vi til nå har sett fra Basel? Må si jeg er litt skuffet egentlig.. Vet ikke helt hva jeg har håpet på, men noe mer enn det jeg har sett så langt i alle fall! Synes kanskje de to Tudor modellene er det som har fått hjertet til å banke mest:) Speedmaster modellene var også ganske bra. Sub no date var også bra, men jeg hadde vel kanskje ventet meg noe mer fra Rolex..? Sky-Dweller er jo det den er, men uansett dette er ikke en modell for alle. Og jeg føler denne er laget mest for å kunne vise at også Rolex klarer å lage en klokke med annual Calender, eller lettere sakt en klokke med "vanskeligere" komplikasjoner enn det de lager til vanlig! Så hva blir det neste fra Rolex? Beveger de seg ut på eda flere eventyr fremover, og lenger bort fra sin historiske konservativitet?
 
Digger denne fra Ball:

ball_watch_skindiver.jpg

Har lovet meg selv å aldri si slikt som dette, men har denne lånt inspirasjon fra Seiko Monster?
Vet det er vanskelig å komme opp med noe som ingen andre har men..


Personlig har jeg enda ikke følt PP men, den med hvit urskive var en lekkerbisken som jeg tror at jeg aldri ville gått lei!
 
Har lovet meg selv å aldri si slikt som dette, men har denne lånt inspirasjon fra Seiko Monster?
Vet det er vanskelig å komme opp med noe som ingen andre har men..


Personlig har jeg enda ikke følt PP men, den med hvit urskive var en lekkerbisken som jeg tror at jeg aldri ville gått lei!

Mine fornemmelser går mer mot doxa her, men ja. den har likhetstrekk til flere ur.

Bildene var ikke noe særlig i den tråden synes jeg, men kansje denne ser bra ut på armen:)