BASELWORLD 2012 (8. - 15. mars)

Må si denne er ganske så lekker:):)

Carrera_Calibre_17_Jack_Heuer_80th_birthday_CV2119_FC6310_HD-607x823.jpg


Carrera_Calibre_17_Jack_Heuer_80th_birthday_CV2119_BA0722_HD-607x860.jpg


Carrera_Calibre_17_Jack_Heuer_80th_birthday_CV2119__case_back_HD-607x633.jpg
 
Den Carreraen ser meget bra ut :)

Men, de kunne ha droppet den limited-edition-greia.
 
Fikk litt kriblinger for den siste Zenithen, Doublematic :)

Likte ikke posisjonen på datovinduet og den er sikkert minimum 48mm, men ellers fet!

Den er bare 45 mm ;)

Zenith har kommet med en bitteliten revolusjon i år. En serie basert på El Primeros urverk, men uten kronograf: Espada.

Den likte jeg svært godt, ikke for stor heller med 40 mm :D
 
Må si denne er ganske så lekker:):)

Carrera_Calibre_17_Jack_Heuer_80th_birthday_CV2119_FC6310_HD-607x823.jpg


Carrera_Calibre_17_Jack_Heuer_80th_birthday_CV2119_BA0722_HD-607x860.jpg


Carrera_Calibre_17_Jack_Heuer_80th_birthday_CV2119__case_back_HD-607x633.jpg

Det er pent, men det er noe med "trykknappene" jeg ikke helt klarer å like. Og etter å ha fiklet med en vanlig Carrera, må jeg si at i hvetfall for den, var kvalitetsinntrykket ikkje braaa; i hvert fall ikke bedre enn Steinhart. Sorry.

Hva er prisen på denne?
 
PRISER TUDOR

Pelagos allerde fra mai! Gleder meg til unboxinger her på sonen :D:eek:

Here below the retail price (in Italy, but more or less they will be the same all around the world) of the new Tudor models presented yesterday:

Tudor Black Bay (strap): 2470 € available from july

Tudor Black Bay (bracelet): 2720 € available from july

Tudor Pelagos: 3305 € available from may
 
Dette var jo ikke så veldig ille priser, må man regne med at det blir lagt på 25% mva? :p
 
Pelagos allerde fra mai! Gleder meg til unboxinger her på sonen :D:eek:

Venter heller til juli og Black Bay.

Men jeg har blitt en snobb som synest den blir for billig! Seriøst så har jeg dårlig samvittighet for lite bruk av enkelte av mine klokker så jeg forsøker heller å spare til den ultimate i stedet for å kjøpe de som faller meg inn. Men man vet jo aldri...
 
Kan nok regne med at man må legge moms på de prisene ja, tenker jeg. Kanskje det er å ta litt hardt i, men det er jo bare en bonus. :p
 
Venter heller til juli og Black Bay.

Men jeg har blitt en snobb som synest den blir for billig! Seriøst så har jeg dårlig samvittighet for lite bruk av enkelte av mine klokker så jeg forsøker heller å spare til den ultimate i stedet for å kjøpe de som faller meg inn. Men man vet jo aldri...

Jeg feirer 2*WIS/2K innlegg med å tilby ExpII en din et nytt hjem om det skulle knipe, Arild ;)

Dang, 2000 innlegg! Jeg må mangle fritidsaktiviteter :D
 
Jeg feirer 2*WIS/2K innlegg med å tilby ExpII en din et nytt hjem om det skulle knipe, Arild ;)

Dang, 2000 innlegg! Jeg må mangle fritidsaktiviteter :D

Gratulerer med 2000! Og takk for de mange oppdateringer fra Basel!

Selger aldri! Trur eg...

Tanken har slått meg om hvilke to jeg kunne kjøpt om jeg solgte de jeg har. Men de er mine barn. Spesielt vanskelig å selge eksploreren siden den var min første Rolex og kjøpt i byen vår med mit navn på kortet. Og så er den jo litt fin også...
 
Kan nok regne med at man må legge moms på de prisene ja, tenker jeg. Kanskje det er å ta litt hardt i, men det er jo bare en bonus. :p

Tror ikke at det blir pluss 25% mva. De har vel litt mva i Italia også?
 
Av andre nyheter fra Zenith i år, er en Pilot med stor dato, og denne Pilotvarianten:

645646d1331155318-mini-site-%93zenith-pilot%94-dedicated-collection-has-just-been-launched-img_pv3_slide2012_0.jpg

Utrolig kult at den har innebygd alkometer :p

Til tross for litt mye greier synes jeg den var nokså kul. Gleder meg veldig til å prøve flere av årets modeller. Spesielt en rød Tudor. Noen som vet hvilken lenke den kommer med?
 
Haters will be hating..

[video]http://hublotnation.com/live/baselworld-2012[/video]

han ene duden der ler litt vell mye av sine egne vitser! .p
 
Nydeligste fra Baselworld 2012 så langt: Omega Speedmaster "First Omega in Space". Remake av CK2998. Rette lugs, ingen crown guard, og herlig vakre visere, pluss applikert logo.

645385d1331136056-basel-2012-press-release-speedmaster-first-omega-space-sp64_speedmaster_le_first_omega_in_space_311.32.40.30.01.001.jpg