Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

La oss alle dra ned:mrgreen:

"Skulle gjerne prøvd den nye suben...dere har den ikke? Selger dere ikke Rolex da? Må jeg bestille den uten å ha prøvd først? Jeg KAN IKKE BESTILLE HELLER SIER DU??!!"

1599221448628.gif

"Skulle gjerne prøvd den nye suben...dere har den ikke? Selger dere ikke Rolex da? Må jeg bestille den uten å ha prøvd først? Jeg KAN IKKE BESTILLE HELLER SIER DU??!!"

-Her må det jo være marked for en driftig invistor med litt chutzpah.

Sett opp en bod utenfor Bjerke - helst en varesykkel, for å unngå trøbbel med øvrigheten - der du tilbyr interessenter å prøve en av de nye Subene på lanken for et par lapper, før de går inn til Bjerke og forsøker å komme seg på venteliste.

Varesykkelen blir også nyttig når du må evakuere området når den potensielle Subkjøperen kommer ut igjen fra Bjerke, lyn forbannet etter å ha oppdaget at han ikke kommer på liste, engang...

Tjue, tredve stykker som drar den etter hverandre på en og samme dag kunne vært nok til å få Bjerke til å stenge sjappa noen dager, subsidiært droppe merket.

Meg hos Rolex: Når kommer den nye Sub-en i butikkene da?
Rolex: Åh, september. De skal være på plass i boutiquene våre allerede. Og rett rundt hjørnet hos forhandlerne.

18 timer senere....

Meg hos Rolex Boutiquen på GVA:
Hei, jeg skulle gjerne sett på den nye Sub-en jeg!
Ansatt: *Ser undrende på meg, setter hodet litt skakke, og bryter ut i latter*

Rolex viser at de kjenner kundegruppen sin godt når de bytter skiva på Hulken fra grønn til sort for å være mer synlig under vann.

Er vel mer viktig for den gjennomsnittlige Hulkkjøperen at grønnfargen synes så godt som mulig alle andre steder enn under vann.

Jeg tror de sikter til kontrasten til markørene, ikke selve skiva :p

Poenget mitt var at dersom man faktisk skal bruke en klokke til 100k til å dykke med, så kunne man alltids velge den klassiske sorte.
Hulken er vel litt mer for posørene, eller?

Jeg har ikke noe i mot hverken folk som kjøper dem eller modellen i seg selv. Er bare en observasjon.

• Liker
Reaksjoner: Palladium og Trifide
Jeg tror de sikter til kontrasten til markørene, ikke selve skiva :p

Poenget mitt var at dersom man faktisk skal bruke en klokke til 100k til å dykke med, så kunne man alltids velge den klassiske sorte.
Hulken er vel litt mer for posørene, eller?

Jeg har ikke noe i mot hverken folk som kjøper dem eller modellen i seg selv. Er bare en observasjon.
Jeg vet hva hovedsignalet i innlegget var, så jeg valgte bevisst å overse det. ;) On a serious note: Poenget med videoen er ikke skiva isolert sett, men også kontrasten mot hvite markører. De vil nok oppføre seg likt uansett farge på urskiven. Så mer edutainment med den videoen der.

• Elsker
Reaksjoner: Hovedsignal
Jeg kan bidra med noe som faktisk er nyttig informasjon også.

Den nye Submariner har fortsatt Triplock-krone, at det var Twinlock var en skrivefeil og er nå rettet på alle produktsidene til Rolex.

Hadde jo vært rart om de gikk tilbake til noe de sist brukte før 1977.

• Liker
Reaksjoner: Alinoe