- Medlem
- 30. sep. 2010
Jaggu et godt poeng @andres
Tror samtlige her inne bør prøve klokke på armen før de bedømmer den for stor eller hur...
Enig! Jeg stikker ned på Bjerke og prøver den, jeg!
Jaggu et godt poeng @andres
Tror samtlige her inne bør prøve klokke på armen før de bedømmer den for stor eller hur...
La oss alle dra nedEnig! Jeg stikker ned på Bjerke og prøver den, jeg!
La oss alle dra ned
"Skulle gjerne prøvd den nye suben...dere har den ikke? Selger dere ikke Rolex da? Må jeg bestille den uten å ha prøvd først? Jeg KAN IKKE BESTILLE HELLER SIER DU??!!"
La oss alle dra ned
"Skulle gjerne prøvd den nye suben...dere har den ikke? Selger dere ikke Rolex da? Må jeg bestille den uten å ha prøvd først? Jeg KAN IKKE BESTILLE HELLER SIER DU??!!"
La oss alle dra ned
Enig! Jeg stikker ned på Bjerke og prøver den, jeg!
Rolex viser at de kjenner kundegruppen sin godt når de bytter skiva på Hulken fra grønn til sort for å være mer synlig under vann...
Jeg tror de sikter til kontrasten til markørene, ikke selve skiva
Jeg vet hva hovedsignalet i innlegget var, så jeg valgte bevisst å overse det.Jeg tror de sikter til kontrasten til markørene, ikke selve skiva
Poenget mitt var at dersom man faktisk skal bruke en klokke til 100k til å dykke med, så kunne man alltids velge den klassiske sorte.
Hulken er vel litt mer for posørene, eller?
Jeg har ikke noe i mot hverken folk som kjøper dem eller modellen i seg selv. Er bare en observasjon.