- Medlem
- 6. des. 2013
Må selge dette rælet og heller kjøpe ny 126610LV da nyere er bedre. Neida - måkke det.
Out of the blue dere. Drømmejobben min må være å jobbe i design-avdelingen til Rolex. Der må det være rolige dager. Kan altså ikke skjønne annet.
Mimrer fortsatt om den tiden vi fikk 15% rabatt på sportsmodeller i stål hos forhandler.Blir spennende å se hvordan tilgjengeligheten blir på den nye OP41. Hadde jo vært stas å faktisk kunne kjøpe en stålrolex over disk uten å vente i månedsvis. Nesten nostalgisk.
Det er faktisk ikke så mange år siden. Husker hulk sto i vinduet hos Saastad i Porsgrunn og betjeningen fortalte at den var relativt tungsolgt i den fargen.Mimrer fortsatt om den tiden vi fikk 15% rabatt på sportsmodeller i stål hos forhandler.
Du kjører ikke på gult, du venter på ‘turkis’Må bli turkis eller gult.
Den grønne er fin den - men kanskje litt for beskjeden og mørk i fargen? Dessuten så har jeg to grønne allerede, så vil ha noe annet.Hva er dine tanker om den grønne @Loevhagen?
Personlig er det min favoritt. Liker også at de har fjernet dot'ene som var på 39. Mye renere og mer elegant nå. Jeg ble imponert over denne serien. At de i tillegg har fått på plass easylink gjør dette til en meget aktuell modell for min smak.
Liker også den grønne best av de fargede, men sølv/champagne ser også bra ut - diskret TT.Hva er dine tanker om den grønne @Loevhagen?
Personlig er det min favoritt. Liker også at de har fjernet dot'ene som var på 39. Mye renere og mer elegant nå. Jeg ble imponert over denne serien. At de i tillegg har fått på plass easylink gjør dette til en meget aktuell modell for min smak.