Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

Beklager, men årets «nyheter» var en våt fjert sammenlignet med tidligere år.

Forventer ikke at de skal introdusere fyrverkerier av nyheter, .

Er dette feil bruk av disse begrepene?
Jeg husker ikke ett eneste fyrverkeri fra noen av nyttårsaftenene jeg har opplevd, men jeg kan love dere at jeg husker godt de få gangene jeg har driti på meg i voksen alder.

Shart > fyrverkeri (?)

:oops:
 
Jeg likte den nye Submarineren, den ser velproporsjonert ut igjen. Ser muligens litt slankere ut også, noen som vet?
 
Out of the blue dere. Drømmejobben min må være å jobbe i design-avdelingen til Rolex. Der må det være rolige dager. Kan altså ikke skjønne annet.

Arbeidsbeskrivelse:
  • Designet skal være relevant om 10 år - uten enringer.
  • Designet skal være relevant om 50 år - med få endringer.
  • Designet skal være like relevant i dag som for 10 år siden - uten endringer.
  • Designet skal være like relevant i dag som for 50 år siden . med få endringer.

Ikke superlett å være kreativ da. Litt som å designe en hammer.
 
ABTW:

Rolex-Oyster-Perpetual-36-126000-watch-3.jpg


Rolex-Oyster-Perpetual-36-126000-watch-9.jpg
 
Out of the blue dere. Drømmejobben min må være å jobbe i design-avdelingen til Rolex. Der må det være rolige dager. Kan altså ikke skjønne annet.

Tenk om det sitter en hel gjeng med kreative sjeler der, som hver måned møter opp hos Executive Committee med nye modeller, komplikasjoner, farger og konsepter, og hver gang:

1598985517982.png



og ikke minst, tenk så sjukt fornøyde de må ha blitt når de prøvde seg på disse fargene her:

1598985651746.png


og Dufour bare:

1598985910572.png
 
Kan ikke de som synes ting er for sprekt bare kjøpe denne her da? Kanskje de er mer opptatt av å fokusere på hva man IKKE liker, fremfor å fenge interessen for det motsatte. :)

De mer tradisjonelle valgene finnes i bøtter og spann fremdeles. ;)

Rolex-Oyster-Perpetual-41-124300-watch-12.jpg
 
Mimrer fortsatt om den tiden vi fikk 15% rabatt på sportsmodeller i stål hos forhandler.
Det er faktisk ikke så mange år siden. Husker hulk sto i vinduet hos Saastad i Porsgrunn og betjeningen fortalte at den var relativt tungsolgt i den fargen. :mrgreen: tror det var i 2014 eller 15. Undres over hva som egentlig har skjedd siden da. Må man kreditere/skylde på sosiale medier og influencere tro? At status og eksponeringen av det er en stor faktor i det vi opplever i dag.