Basel 2020: Spekulasjoner Rolex


Nå er jo teaser-bildene like skarpe som i en førsteklasses "er denne ekte" tråd, så her kan det spekuleres av hjertens lyst.

Syns ikke bezel-ring oppleves veldig forskjellig fra dagens Sub. Kanskje ørlite slankere, med et glass som ligger litt høyere ift insert som resultat.

Er vel en forhøyning av lume-pip en ser øverst til høyre.

Crown guards er noe smalere, som på dagens yacht-master.

Ellers er det vanskelig å se buen på kassen/lugs, så å si noe sikkert om det er en flat Sub-kasse eller den litt mer buede yatch masteren er jo egentlig helt umulig. At det er et lumeshot med samtlige 12 indekser taler for Sub.

Teksten "Out of the Blue" indikerer at noe er blått. Enten skive, bezel, eller begge deler. Eller at de har funnet på en helt ny modell, sånn helt "out of the blue".
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper og Pollux
Ser at mange gjetter på blå sub, at det kommer en oppdatert sub er vel rimelig trolig. Men en blå no date? Ikke så sikker, «out og the blue» kan også oversettes til «fra havet». På Rolex sine franske sider står det «a la surface», som oversettes til noe ala «på overflaten». Jeg tolker dette kun som hint for en ny sub, uten at det sier noe om fargepalett. Dessuten ville jeg syntes det var rart om Rolex lot Tudor slippe en blå BB58 rett før de lanserer en blå sub i SS. IMHO
 
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan og daghoi
Manglende dato (på lume-bildet) avfeier vel Deepsea også, med mindre de kommer med en ny modell uten..
 
  • Liker
Reaksjoner: Heftos
Out of the Blue = Ut av det blå = betyr vel "overraskelse" egentlig - så det er nok ikke noe blått men en helt ny modell.
:)

If something happens out of the blue, it is completely unexpected
 
  • Liker
Reaksjoner: Erik_SG og GrimReaper
Håper dette bare er tull, hvis ikke føles det som om de bare har gjort Suben marginalt kjipere.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ser ikke helt for meg at de relanserer kermit. Da har jeg mer tro på at de kutter hulk og kommer med en slags blå eller blå/sort variant.