Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

Driter jeg meg veldig ut hvis jeg undrer meg over hvorfor alle på død og liv skal ha alt til å bli mindre? Skjønner at tiden med 45-55mm er på hell, men at voksne menn skal bære ur med damedimensjoner er litt vanskelig for meg å fatte. Men nå er jeg langt fra noen trendsetter heller. I mine øyne er 40-44 perfekt for menn, med mindre man har armer som piperensere.

Så får kjennerne og de innvidde ha meg unnskyldt for min mulige uvitenhet ;)

Også en kar med «dameklokke». Dette er jo klasse;) Store ting (klokker, smykker, biler) er for folk som må kompensere for «et eller annet»:mrgreen:
413807C9-32ED-42BE-AA2D-DBB1F1C57C91.jpeg
 
Jeg håper spådommene om 41 mm Sub med 21 mm mellom lugs som attpåtil er slankere, slår til. Penere proporsjoner etter min smak, og jeg tror den kommer til å bære ganske likt dagens 40 mm av den grunn. 41 mm diver er ikke akkurat stort... :rolleyes: Absolutt noe jeg kunne tenkt meg!
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid og GrimReaper
Alle vet jo hva som kommer nå så det er jo ikke noe spennede lenger :confused:

Edit: det som faktisk blir litt spennende er jo hvorvidt alle spionbildene og lekkasjene faktisk er reelle eller om noen bruker en masse tid og energi på å lage bambus. Det er i så tilfelle litt fascinerende.
 
Redigert:
Herlig! Har du hacket deg inn på Rolex' server...? :D Ser ut som om grønnfargen på LV er mørkere enn på Hulk. Penere synes jeg.