Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

Kermit var jo den beste iterasjonen av submarineren, håper da inderlig ikke det er den som kommer tilbake.
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Ja, Kermit var en iterasjon av 16610 slik jeg ser det. På samme måte 116610LV er en iterasjon av 116610LN.
Da ser vi litt forskjellig på bruken av ordet. Jeg forbinder det med gjentagelse. Og jeg synes ikke kermit er det i og med at den foreløpig er unik i line-upen til Rolex. Men jeg skjønner hvordan du tenker :)
 
Fra annet forum...og hvis dette stemmer, så blir det ikke noe blå insert i stål; kun grønn og sort.

c1c74a68-45b7-4089-8bd7-be2b01578ab3-jpeg.1537558
 
  • Wow
Reaksjoner: Sylar
Hvorfor i alle dager blir akkurat dette vektlagt så mye mer enn alle andre spekulasjoner? Det er da vel ikke så spesielt avansert det bildet annet enn hvem som helst som er litt EDB-kyndig kunne montert det.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Er man paranoid nok og tror på konspirasjoner, så kan man tro at akkurat denne "lekkasjen" av akkurat denne modellen er plantet av gråmarkedsforhandlere for å drive opp prisene på 116610LV og få noen lukrative salg nå rett før sannheten kommer på bordet 1.9.
 
Det er vel litt søkt ;) 116610LV kommer til å skyte i været hvis den blir discontinued uansett så tror neppe gråmarkedet har veldig hastverk med å pushe hulken nå.
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen