BASEL 2017: Spekulasjoner

Synes den ser frekk ut selv, både blå og sort ser smashing ut. Men eneste problemet mitt er at jeg har aldri prøvd Sky-Dweller på armen. Så må få testet den:)
 
Er det bare jeg som har sansen for Tudor Black Bay Steel? o_O :)

Priset til 29 610 kr med rem og 32 310 kr med lenke.
Vis vedlegg 34734
Helt enig med deg, den nye BB med lenke var meget pen! Liker også at størrelsen gikk opp til 41mm. Kjøpte og solgte en BB Bronze for noen uker siden da den ikke falt helt i smak allikevel, men nå kjenner jeg at jeg fikk lyst til å prøve på nytt med den nye modellen :)
 
  • Liker
Reaksjoner: MrT
image.jpeg
 
Tudor og Breitling i urverk sammarbeid...
"The Breitling Superocean Heritage is a classic diver's watch that's now celebrating its 70th anniversary with a slight design refresh and a brand-new movement developed with Tudor watches. The new Breitling caliber B20 is derived from the Tudor Caliber MT5612 used in their Black Bay watches, among others. In fact, Tudor's new Black Bay chronograph borrows from the Breitling B01 caliber as part of what I call their "movement exchange program" this year. "
http://www.ablogtowatch.com/updated...heritage-ii-watches-tudor-developed-movement/
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU og Gubben11
Er alt lansert? Kan hende jeg blir lurt her, men denne modellen ser ut til å være i stål. Er dette en ulansert BBB(ronze) i stål med ny farge på bezel?
Screenshot_20170323-184829-01.jpeg
 
Hva syns folk om dj41? Er kassen smalere på dj41 enn dj2, eller ser det bare sånn ut pga tynnere indekser? Kjenner jeg liker den langt bedre enn dj2, men frykter fortsatt den blir litt stor.. Også irriterende at jubilee-lenken ikke har skjult clasp (antar den har samme lenke som TT Dj41 fra i fjor). Det er kanskje det jeg liker best med jubilee. Blir spennende å prøve den!

upload_2017-3-23_14-58-26.png


upload_2017-3-23_14-58-42.png
 
Var og prøvde DJ41 i dag faktisk. Riktignok two-tone, men kassen er jo den samme. Har tidligere prøvd DJ2 ved noen anledninger og synes som deg at den ble litt stor. DJ41 passet i alle fall meg mye bedre. Slankere og lå bedre på håndleddet. Virket kanskje noe smalere enn DJ2, men det er høyst ubekreftet.

Jeg er nesten solgt, men så var det dette med skivevalg, bezelvalg og lenkevalg. Oyster, riflet og blå skive ser jo helt fantastisk ut, men liker også veldig godt rhodiumskiven. Har ingen hast så det blir nok litt prøvinger utover høsten!
 
DJ41 ser meget pen ut.. Med Jubilee er det en vinner etter min mening!

Sky-Dweller er en rå klokke, men den er høy og stor, så dessverre ikke noe for meg :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreassr
Var og prøvde DJ41 i dag faktisk. Riktignok two-tone, men kassen er jo den samme. Har tidligere prøvd DJ2 ved noen anledninger og synes som deg at den ble litt stor. DJ41 passet i alle fall meg mye bedre. Slankere og lå bedre på håndleddet. Virket kanskje noe smalere enn DJ2, men det er høyst ubekreftet.

Jeg er nesten solgt, men så var det dette med skivevalg, bezelvalg og lenkevalg. Oyster, riflet og blå skive ser jo helt fantastisk ut, men liker også veldig godt rhodiumskiven. Har ingen hast så det blir nok litt prøvinger utover høsten!

Godt å høre! Får dra og prøve DJ41 i TT jeg og ;) Valg av skive og lenke blir nærmest umulig for min del...
 
Blir spennede å se hvordan ventelistene vil se ut. Tipper mange vil droppe nye SD når de prøver den på armen.
 
  • Liker
Reaksjoner: titan