BASEL 2017: Spekulasjoner

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
12.984
Sted
Gullkysten
I år (2016) innfridde Rolex for en gangs skyld ;)

Her er noen spekulasoner om 2017.

Mest interessant er gjerne GMT Master i "Coke"-utgave (i stål) og det høyfrekvente urverket Rolex angivelig har jobbet med i mange år og kanskje skal rulle ut...

http://rolexpassionreport.com/20205/rolex-news-for-baselworld-2017/

RPR_2017_new-Rolex_GMTmaster_CocaCola.jpg


RPR_2017_Rolex_SEADWELLER_Anniversary.jpg
RPR_New_yachtmaster_steel_blue_cerammic_oysterflex.jpg


Hva tror dere kommer? I lys av et synkende marked, føler kanskje Rolex for å lansere noen potensielle storselgere, i steden for å sitte på disse i årevis...Hvem vet.
Uansett skal ikke jeg åpne lommeboken etter Basel 2017 ;)
 
Da dropper jeg parkett og går for gulvbelegg. Da kan jeg igjen slippe å forholde meg til Rolex prisstigninger. 68 i dag. 68 i 2025.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Spørs om det ikke blir Daytona-lignende venteliste på denne, hvis den blir lansert... :confused:
RPR_2017_new-Rolex_GMTmaster_CocaCola.jpg
Helt lik dagens, men halve bezel er farget rød ...og folk går mest sannsynlig mann av huset. Jeg blir ikke overrasket.

Men jeg håper seriøst sub får et løft. Ny og smidigere kasse hadde vært kjekt. Ellers er jeg spent på andre merker også.
 
Helt lik dagens, men halve bezel er farget rød ...og folk går mest sannsynlig mann av huset. Jeg blir ikke overrasket.

Men jeg håper seriøst sub får et løft. Ny og smidigere kasse hadde vært kjekt. Ellers er jeg spent på andre merker også.

Blir greit overrasket om Sub får ny kasse, siden det tok noen kvarter fra 16610 til116610, for å si det sånn ;) Hva med Daytona med utskrudde pushere @andres Mohahahaha
 
Kun GMTcII med rødt innslag i bezelinsert og rød GMT viser, som fenget meg. Hadde jeg kjøpt den? Ja.
 
Siden Rolex hørte etter folket ang viserne på Explorer 1, kan det være mulig for en slankere SubC. Men kanskje ikke i 2017.
 
Redigert: