BASEL 2017: Spekulasjoner

Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.

Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.

Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.

Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.

Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.

Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.

Exactly my point :)

Neste år blir det coke eller pepsi i stål :D

• Liker
Reaksjoner: KarlFr og Amund
Vert det ikkje omentrentlig rett prisa i forhold til andre modeller? PM kostar ca 4 gangar det den kostar i stål.

Edit: det passa meir for dei "rimelige modellane", i tilfellet YMII og Daytona vart det ikkje heilt rett.

Redigert:

Godt at Day Date bare kommer i edelt metall (enn så lenge si....)

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Er det bare jeg som har sansen for Tudor Black Bay Steel? o_O :)

Priset til 29 610 kr med rem og 32 310 kr med lenke.
IMG_2377.JPG

Synes den ser frekk ut selv, både blå og sort ser smashing ut. Men eneste problemet mitt er at jeg har aldri prøvd Sky-Dweller på armen. Så må få testet den:)

Er det bare jeg som har sansen for Tudor Black Bay Steel? o_O :)

Priset til 29 610 kr med rem og 32 310 kr med lenke.
Vis vedlegg 34734
Helt enig med deg, den nye BB med lenke var meget pen! Liker også at størrelsen gikk opp til 41mm. Kjøpte og solgte en BB Bronze for noen uker siden da den ikke falt helt i smak allikevel, men nå kjenner jeg at jeg fikk lyst til å prøve på nytt med den nye modellen :)

• Liker
Reaksjoner: MrT