BASEL 2017: Spekulasjoner

Synes denne var utrolig vellykket :)
majesty-m79350-0001-fb1.png

Bare synd den er så stor
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen og Bond
Hva skal man si? Subdweller på steroider. Denne har sikkert eksistert på kopimarkedet i Kina i flere år allerede.

Enig. Og noe av det beste med SD er (etter min mening) at den ikke har cyclops, og så presterer de å putte cyclops på SD?!?
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Penger spart, er penger tjent.

Rød tekst - Oh Lord, sjelden fulgt, ettertraktet og en skikkelig "stor" godbit.
Godbitene er allerede noen år gamle, så klarer dessverre ikke å følge denne.

Sky-dweller var kul og 41 mm DJ på Jubilee et ønske, men ble ingen listeplass på meg i år.
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund
Penger spart, er penger tjent.

Rød tekst - Oh Lord, sjelden fulgt, ettertraktet og en skikkelig "stor" godbit.
Godbitene er allerede noen år gamle, så klarer dessverre ikke å følge denne.

Sky-dweller var kul og 41 mm DJ på Jubilee et ønske, men ble ingen listeplass på meg i år.

Sky-Dweller i stål med blå eller grå skive er faktisk ikke så dum, den kunne jeg godt tenkte meg. Synes ikke prisen virker så gal heller, i hvert fall ikke sett opp mot hva helgullversjonen koster :)
 
Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.

Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.

Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.
 
Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.

Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.

Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.

Exactly my point :)

Neste år blir det coke eller pepsi i stål :D
 
  • Liker
Reaksjoner: KarlFr og Amund
Vert det ikkje omentrentlig rett prisa i forhold til andre modeller? PM kostar ca 4 gangar det den kostar i stål.

Edit: det passa meir for dei "rimelige modellane", i tilfellet YMII og Daytona vart det ikkje heilt rett.

Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.

Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.

Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.
 
Redigert:
Ganske utrolig at Rolex tar ca 430 000 for SkydD i WG og så lanserer de i SS, med tilnærmet samme skive til 128 000. De få som har kjøpt den i PM (precious metals) må nødvendigvis føle seg snytt.

Nå er ikke SkyD noe for meg, men jeg tillater meg llikevel å mene PM-påslaget til Rolex er borti staur og vegg. De "burde" kostet ca 250 000.

Det blir spennende å følge utboxingene av de nye SkyDwellerne her på forumet i hvert fall.

Godt at Day Date bare kommer i edelt metall (enn så lenge si....)
 
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91