Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Nei, det har jeg nok ikke:) AD skal gravere inn "Ulrikke" på baksiden. Planen er at datteren min skal få den om noen år. Flipping ble det slutt på når Journe kom i hus.

Jeg kan ikke annet enn å bli imponert over hvordan du klarer å få frem at du har en Journe i tråder langt utover Journe-trådens grenser. :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Ustoppelig
Hehe. Jeg liker å fyre opp litt.

Til dere hårsåre Daytona-suckers: jeg liker Daytona og jeg står på venteliste selv. Liker både sort og hvit, så jeg håper den hvite skiven blir å få tak i løst etter hvert.
 
Noen som har info hvor mange 116500 som er levert i Norge? Er det levert noen med hvit skive i det hele tatt enda?
 
Kunne fått sort Daytona i dag :)
Valgte å vente på hvit :eek:
Kan jo hende flere får samme dilema etter hvert, (og om man står på venteliste hos flere så vil man kanskje ha en av hver om man da er så heldig å få tilbudet).

Det virker jo som om hvit er mer ettertraktet, selv om jeg har snakket med en forhandler som sa det var omtrent 50/50. Og flere og flere sier de liker sort etter å sett den live eller på flere bilder..
Og vi vet vel veldig lite om produsert antall av hver?
 
Jeg venter på min hvite, men så fort skivene blir tilgjengelig kjøper jeg en sort skive også! Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hva som ser best ut på build, og mistenker at jeg må prøve begge farger en stund på hånda for å bli sikker :D
 
Det kan være at jeg følger @Anders sitt eksempel og kjøper en hvit skive etterhvert, men bilder som dette bare gjør meg mer og mer sikker på at jeg gjorde rett i å bytte fra hvit til sort. Den hvite synes jeg ser faktisk mindre ut en 16520 og 116520, men sort ser stor og maskulin ut ;)
 
Jeg har fra dag 1 syntes sort er penest til meg og mitt bruk.
Men har ikke sett de live og kan egentlig ikke konkludere med noe bastant før da. :)

Men er det virkelig bare et (ikke veldig aktivt) medlem her på forumet som kan skilte med å ha kjøpt per i dag? (og som først ble vist på Klokkeriet)

Det er vel solgt flere nå som butikker har fått en og annen?