- Medlem
- 10. sep. 2009
Ogston har vært favorittjakken min omtrent siden den ble lansert. Jeg var egentlig på utkikk etter Skyfall jakken (Barbour X To Ki To Beacon Heritage Sports Jacket), men den hadde en pussig passform da jeg prøvde den i London. Burde nok allikevel kjøpt den når jeg ser prisene Bond-fansen har drevet disse opp i
. Uansett; ved siden av hang Ogston og den passer perfekt. Jeg elsker Barbour, men altfor mange modeller blir tomannstelt rundt livet om man skal ha noe som passer over skuldrene. Det eneste negative jeg kan nevne om Ogston er som @Pippen skriver at den er veldig smal rundt håndleddene. Jeg har en kontorists puslete puselanker, men ender allikevel ofte opp med vrengte jakkearmer når jeg tar av meg jakken om jeg bærer tykk genser eller halvstor klokke.
Men jeg kommer allikevel til å bestille meg en ny i frykt for at den skal ut av sortimentet. Den skal så henge på loftet til min nå haugamle og herlig patinerte Ogston disintegrerer. Et par tiår til så er vi der.
Men jeg kommer allikevel til å bestille meg en ny i frykt for at den skal ut av sortimentet. Den skal så henge på loftet til min nå haugamle og herlig patinerte Ogston disintegrerer. Et par tiår til så er vi der.