Audemars Piguet-tråden

Akkurat byttet til meg en ROO av den nye typen med safirglass osv på lærrem.
Tenkte å kjøpe lenke å putte på, men lurer på om den vanlige varianten passer?
ser det ligger noen på chrono, men heller ikke keen på å ende med no fake heller...noen tips?

Noen bilder fra de siste ukene med AP på armen. Snart vært i mitt eie i tre år. Skjønner ikke hvorfor ikke flere tar steget opp og kjøper en AP:cool:

IMG_0029.JPG
IMG_0039.JPG
IMG_0094.JPG
IMG_0150.JPG
IMG_0156.JPG
IMG_0167.JPG
IMG_0247.JPG

Vedlegg

• IMG_0243.JPG
    IMG_0243.JPG
    107,7 KB · Visninger: 0
Klokkelysten har i den siste tiden pekt mot en 15400 i stål med sort eller blå skive. Jeg er allerede inneforstått med det negative rundt svært nøyaktig (og flotte) polerte flater som lett kan ripes, men jeg har også lest om ting som var litt mer oppsiktsvekkende. Burde en kjøper ha reelle bekymringer for skjørheten på disse? Har hørt om skrekkhistorie hvor når man har prøvd å sette tiden, så har hele krona kommet med ut. Det høres ikke ut som noe verdt å bruke mye penger på. Oppspinn?

Klokkelysten har i den siste tiden pekt mot en 15400 i stål med sort eller blå skive. Jeg er allerede inneforstått med det negative rundt svært nøyaktig (og flotte) polerte flater som lett kan ripes, men jeg har også lest om ting som var litt mer oppsiktsvekkende. Burde en kjøper ha reelle bekymringer for skjørheten på disse? Har hørt om skrekkhistorie hvor når man har prøvd å sette tiden, så har hele krona kommet med ut. Det høres ikke ut som noe verdt å bruke mye penger på. Oppspinn?
Klart det är oppspinn! Alla kronor kan falla ut men klart det får mer uppmärksamhet när en klocka kostar 150'+
Yes har haft min AP diver några veckor och konstatera att bezelen får lätt hairlines inte djupa men tydliga i visst ljus. Jag skulle inte rekommendera en AP om du har OCD. Stål Rolex känns som ett bättre val i så fal. Men som min gode vän sa så länge klockan håller tiden har man en fin klocka och det är ju AP också dåliga på utan COSC ;)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: holmby og ahpadt