Audemars Piguet-tråden

Men hva er status på Code ellers, vet man det? Er den en vinner hos flere enn @Ralph ?

Jeg sa ved lansering at det nok kom til å svinge av den etter hatet hadde roet seg. Men så inviiisterte jeg og hele hi-fi budsjettet mitt på MiniDisc på midten av nittitallet…

@Chronodiver jeg var på besøk hos AP her for to uker tilbake. Der sa de at Code hadde begynt å selge veldig bra. Vet ikke alltid om jeg kan stole på det som kommer av info fra klokkemerker, men de var begeistret for Code internt nå.

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
AE731B4F-80D9-4E5A-BD2E-C43D8B065905.png

Unektelig flott front. Jeg hadde nok vært mer begeistret om sidene av kassen hadde hatt en annen utforming. Stor sans for reimvalg av AP her. Blancpain hadde noe tilsvarende tilgjengelig til enkelte Leman modeller i gamle dager.

Om noen vet om gode reimer av tilsvarende design så rop gjerne ut.

• Liker
Reaksjoner: Nicolai og Ralph
Irriterer meg grenseløst over navnet Code 11:59, men de nye oppdaterte modellene ser vakre ut! Spider-man er jeg nokså nummen til. Videre så begynner AP å bli veldig one trick pony(de har vært det lenge vel og merke men); de må få tilbake Millenary og Jules Audemars.

• Liker
Reaksjoner: SGG og andres
Irriterer meg grenseløst over navnet Code 11:59, men de nye oppdaterte modellene ser vakre ut! Spider-man er jeg nokså nummen til. Videre så begynner AP å bli veldig one trick pony(de har vært det lenge vel og merke men); de må få tilbake Millenary og Jules Audemars.

Største problemet er vel også tilgjengeligheten. Er jo stort sett umulig å få kjøpt ny RO eller ROO. Må kjøpe mye rart før godsakene og ingen AD i Norge , kjipt. Helt enig med Jules Audemars. Masse flott de har laget der, har lurt på flere ganger å kjøpe noe eldre artig fra JA kolleksjonen, men er skeptisk til service kostnad og tid. Var i kontakt med en som sendte inn ROO til service og det tok vel nesten ett år å få den tilbake...